وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 27 April 2024
» اخبار » کمک هزینه ۷۵۰ دلاری برای مرخصی همه‌گیری کرونا؛ اگر واجد شرایط هستید اقدام کنید

تاریخ انتشار : 1400/10/19 - 11:39

کمک هزینه ۷۵۰ دلاری برای مرخصی همه‌گیری کرونا؛ اگر واجد شرایط هستید اقدام کنید

صدای استرالیا– با شیوع بی سابقه کرونا ناشی سویه اومیکرون در نیوساوت‌ولز و ویکتوریا، اسکات موریسون شهروندان استرالیا را تشویق […]

کمک هزینه 750 دلاری برای مرخصی همه‌گیری کرونا؛ اگر واجد شرایط هستید اقدام کنید

صدای استرالیا– با شیوع بی سابقه کرونا ناشی سویه اومیکرون در نیوساوت‌ولز و ویکتوریا، اسکات موریسون شهروندان استرالیا را تشویق کرد که در صورت احراز شرایط، برای دریافت کمک هزینه مرخصی بلای همه‌گیری کرونا اقدام کنند.

این کمک‌هزینه ۷۵۰ دلاری، به ازای هر دوره ۷ روزه ایزوله یا قرنطینه به افراد تعلق می‌گیرد. همچنین افرادی که از شخصی مبتلا به کووید نگهداری می‌کنند، می‌توانند از این کمک هزینه برخوردار شوند. متقاضیان باید بابت هر هفت روز، یک درخواست جداگانه بدهند.

شیوه درخواست

در صورتی که سه شرط زیر را داشته باشید، حایز شرایط دریافت کمک هزینه مذکور می‌شوید:

• نتوانید کار کنید و درآمد کسب کنید

• مرخصی استعلاجی نداشته باشید

• وزارتخانه‌های بهداشت ایالات یا قلمروها، شخصی که از سوی وزارتخانه‌ یا دپارتمان‌های بهداشت به استخدام درآمده باشد یا شخصی از وزارتخانه یا دپارتمان‌های آموزش که مسوول ردگیری تماس است، شما را ملزم به ایزوله یا قرنطینه کرده باشند.

این نهادها و اشخاص باید مشخصا به دلیل ابتلا به کووید-۱۹، تماس نزدیک با یک بیمار کرونایی، یا نیاز به نگهداری از شخصی که بیمار بوده یا در تماس نزدیک با فرد بیمار بوده، شما را ملزم به قرنطینه یا ایزوله کرده باشند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کمک هزینه مرخصی بلای همه‌گیری می‌توانید به این آدرس (https://www.servicesaustralia.gov.au/pandemic-leave-disaster-payment-new-south-wales) مراجعه کنید.

منبع: ۷ نیوز


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , اقتصادی
ارسال دیدگاه