وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 29 March 2024
» اخبار » کدام کسب و کارها باز و کدام تعطیل می‌شوند؟

تاریخ انتشار : 1399/05/13 - 11:18

کدام کسب و کارها باز و کدام تعطیل می‌شوند؟

صدای استرالیا – نخست وزیر ایالت ویکتوریا از تعطیلی بسیاری از کسب و کارها از بامداد روز پنجشنبه خبر داد، اما چه کسب و کارهایی از روز پنجشنبه باز و چه کسب و کارهایی بسته خواهند بود؟

احتمال قرنطينه كل ويكتوريا به دليل اوج گرفتن شيوع كرونا

صدای استرالیا – نخست وزیر ایالت ویکتوریا از تعطیلی بسیاری از کسب و کارها از بامداد روز پنجشنبه خبر داد، اما چه کسب و کارهایی از روز پنجشنبه باز و چه کسب و کارهایی بسته خواهند بود؟

طبق اظهارات دنیل اندروز، مشاغل از روز پنجشنبه به سه دسته تقسیم می‌شوند:

دسته اول مشاغلی که طبق روال عادی به فعالیت خود ادامه می‌دهند:

سوپرمارکت‌ها، فروشگاه‌های عرضه خواروبار، مراکز فروش مشروبات الکلی، پمپ‌های بنزین، داروخانه‌ها و ادارات پست از جمله مکان‌هایی هستند که طبق روال گذشته فعالیت خواهند کرد.

مراکز عرضه لوازم‌التحریر تخصصی برای کسب و کارها نیز همچنان باز خواهند بود.

همچنین فروشگاه‌هایی تجهزات برای افراد ناتوان و همچنین تجهیزات پزشکی ارائه می‌کنند نیز باز خواهند بود. فروشگاه‌هار عرضه محصولات مرتبط با بارداری و زایمان نیز باز خواهند بود.

دسته دوم مشاغلی که با محدودیت فعالیت خواهند کرد:

فروشگاه‌های عرضه سخت‌افزار همچون بانینگز تنها برای ارائه خدمات موسوم به Click and Collect باز خواهند بود و هیچ مشتری اجازه ورود به این فروشگاه‌ها را نخواهد داشت.

دیگر فروشگاه‌های بزرگی همچون تارگت، کی‌مارت، بیگ دبلیو، مایر و دیوید جونز نیز همچون بانینگز می‌توانند تنها خدمات Click and Collect انجام دهند.

مراکز خرید تنها برای دسترسی مردم به کسب و کارهای واجد شرایط باز خواهند بود.

بازارها تنها برای عرضه مواد غذایی باز خواهند بود و باید مقررات مرتبط به فاصله‌گذاری اجتماعی محدودیت حضور مشتری را رعایت کنند.

خرده‌فروشی‌ها تنها به شرط عرضه محصولات به صورت Click and Collect اجازه فعالیت خواهند داشت و باید شرایط تحویل کالا بدون برقررای هیچ تماسی مهیا شود.

تحویل غذا و محصولات به درب منازل به شرط رعایت مقررات مجاز خواهد بود.

کارمندان خرده فروشی‌ها تنها به شرطی می‌توانند در محیط کار خود حاضر شوند که فعالیت‌های مرتبط با سفارشات آنلاین را انجام دهند.

دسته سوم مشاغلی که از روز پنجشنبه تعطیل خواهند بود:

مابقی مشاغل به مدت شش هفته تعطیل خواهند بود.


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , اقتصادی , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه