وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 26 April 2024
» اخبار » کارگاه بازیگری هنرپیشه ایرانی‌تبار در استرالیا + بورسیه

تاریخ انتشار : 1399/09/22 - 3:12

کارگاه بازیگری هنرپیشه ایرانی‌تبار در استرالیا + بورسیه

صدای استرالیا –موژان آریا، هنرپیشه ایرانی‌الاصل استرالیا کارگاه بازیگری یک هفته‌ای خود را در سیدنی برگزار می‌کند و یک نفر این فرصت را خواهد داشت تا به صورت رایگان در این کارگاه حضور داشه باشد.


صدای استرالیا –موژان آریا، هنرپیشه ایرانی‌تبار استرالیا کارگاه بازیگری یک هفته‌ای خود را در سیدنی برگزار می‌کند و یک نفر این فرصت را خواهد داشت تا به صورت رایگان در این کارگاه حضور داشه باشد.

زمان ثبت‌نام برای این کارگاه که توسط موسسه هنرهای نمایشی استرالیا (AIPA) برگزار می‌شود تا روز یکشنبه ۱۳ دسامبر بوده و هزینه شرکت در آن ۸۹۵ تا ۹۹۵ دلار تعیین شده است.

گفته شده است که هدف از برگزاری این کارگاه بازیگری توانمندسازی دانشجویانی است که تصمیم دارند تا به صورت حرفه‌ای بازیگری را ادامه دهند.

موژان آریا دعوت حضور و تدریس در این کارگاه را به یک شرط قبول کرده است و آن هم امکان حضور رایگان یک علاقه‌مند به بازیگری (۱۲ تا ۲۰ ساله) از کشورهای منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا بوده است و به همین رو بورسیه‌ای برای این فرد تعریف شده است.

موژان آریا که از پدر و مادر ایرانی در سیدنی به دنیا آمده است تلاش می‌کند تا با این اقدام هنر بازیگری را در جوامعی که پیشینه فرهنگی او از آنجاست گسترش دهد.

علاقه‌مندان به این کارگاه بازیگری می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام به لینک زیر مراجعه کنند:

http://www.bestcampever.com.au/


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , فرهنگی
ارسال دیدگاه