وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 19 April 2024
» اخبار » چمدان‌ها را ببندید؛ مذاکره استرالیا و سنگاپور برای ایجاد حباب سفر

تاریخ انتشار : 1400/03/20 - 5:37

چمدان‌ها را ببندید؛ مذاکره استرالیا و سنگاپور برای ایجاد حباب سفر

صدای استرالیا– امروز (پنج‌شنبه) در مذاکراتی که بین اسکات موریسون و لی هسین لونگ، نخست وزیر سنگاپور انجام می‌شود، موضوع […]

چمدان‌ها را ببندید؛ مذاکره استرالیا و سنگاپور برای ایجاد حباب سفر

صدای استرالیا– امروز (پنج‌شنبه) در مذاکراتی که بین اسکات موریسون و لی هسین لونگ، نخست وزیر سنگاپور انجام می‌شود، موضوع ایجاد یک حباب سفر بین دو کشور نیز در دستور کار خواهد بود.

سنگاپور، نخستین ایستگاه نخست وزیر استرالیا در مسیر کورنوال برای شرکت در اجلاس سران گروه هفت و مذاکرات تجاری و امنیتی در لندن و پاریس خواهد بود.

استرالیا در حال حاضر توافق‌نامه مسافرت را با نیوزیلند اجرایی کرده؛ ولی رسیدن به توافق با سنگاپور، زمینه را برای تقویت بخش‌های گردشگری، آموزش و بخش شرکتی فراهم می‌کند.

شنیده‌ها حاکی است که دولت سنگاپور، در اکتبر سال گذشته چند پیشنهاد را در این زمینه به استرالیا ارایه کرده بود.

هر دو این کشورها، سیستم تاییدیه‌ای را برای افراد واکسینه شده راه‌اندازی کرده‌اند که می‌تواند زمینه را برای ایجاد یک کوریدور مسافرتی تسهیل کند.

مقامات استرالیایی امیدوارند که در مذاکرات رهبران دو کشور، در زمینه ایجاد این حباب سفر و تعیین شرایط آن، پیشرفتی حاصل شود.

لوییس آرول، نایب رییس منطقه‌ای هواپیمایی سنگاپور گفته است که این شرکت، برای بازگشایی مرزهای استرالیا، در تمامی سطوح با مقامات دولتی همکاری می‌کند.

شرکت هواپیمایی سنگاپور در ماه فوریه اولین محوله از واکسن ساخت بلژیک فایزر را به استرالیا رساند و در همان ماه، به اولین شرکت حمل و نقل هوایی تبدیل شد که تمامی خلبان‌ها و خدمه پروازش را واکسینه کرد.

این شرکت که دارای بالاترین سطح از تاییدیه‌های بین‌المللی در زمینه سلامت و بهداشت است، امید دارد که تا اواسط سال جاری، بتواند اپلیکیشن موبایل گذرنامه سفر سازمان یاتا را با اپ موبایل SingaporeAir ادغام کند.

قرار است موریسون و لی، در زمینه همکاری در آموزش‌های نظامی و امنیت منطقه‌ای نیز مذاکره کنند.

منبع: ۷ نیوز


برچسب ها :
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , فرهنگی
ارسال دیدگاه