وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Tuesday 30 April 2024
» اخبار » پول‌های مطالبه نشده؛ آیا شما هم پول گمشده دارید؟

تاریخ انتشار : 1400/03/01 - 8:00

پول‌های مطالبه نشده؛ آیا شما هم پول گمشده دارید؟

صدای استرالیا – بیش از 1.5 میلیون نفر در استرالیا پول‌های مطالبه نشده‌ای دارند که شاید از آنها با خبر نباشند و این در حالی است که راه ساده‌ای برای پیدا کردن این پول‌ها وجود دارد.


صدای استرالیا – بیش از ۱٫۵ میلیون نفر در استرالیا پول‌های مطالبه نشده‌ای دارند که شاید از آنها با خبر نباشند و این در حالی است که راه ساده‌ای برای پیدا کردن این پول‌ها وجود دارد.

بررسی‌ها نشان می‌دهد که در سراسر استرالیا حدود یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلار پول مطالبه‌نشده در سهام‌های مفقوده، حساب‌های بانکی و بیمه‌های زندگی وجود دارد.

کمیسیون اوراق بهادار و سرمایه‌گذاری استرالیا (ASIC) پول‌های مطالبه‌نشده حدود ۱٫۵میلیون نفر را فهرست‌بندی کرده است. این کمیسیون بین سال‌های ۲۰۱۸ تا ۲۰۱۹ بیش‌ از ۵۶٫۶ میلیون دلار از مطالبات افراد را به‌ اضافه سود پرداخت کرده است.

این فهرست نشان می‌دهد که فقط در کوئینزلند ۱۶۲٫۷ میلیون دلار از مطالبات وصول نشده وجود دارد. به‌طوریکه برای ‌مثال، یک زن ساکن گلدکوست چندی پیش متوجه شد که هزار دلار در سازمان آموزش فنی و تکمیلی (TAFE) کوئینزلند دارد. اما بیشترین مقدار پول ‌مطالبه نشده در این ایالت معادل ۴۱۹ هزار و ۸۷۰ دلار و ۲۲ سنت مربوط به دارایی‌های یک فرد متوفی است.

بنابراین، اگر کسی اسم یا نشانی‌اش را تغییر داده یا تاکنون از بنگاه املاک و مستغلات یا شرکت‌های حقوقی مطالبات پولی نداشته یا اگر ارتباط خودش را پیشتر با یکی از عزیزانش که درگذشته است قطع کرده، این احتمال وجود دارد که این فرد پول مطالبه‌نشده‌ای داشته باشد.

برای اینکه ببینید آیا پول مطالبه نشده‌ای دارید یا نه می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.

منبع: نیوز دات کام


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , اقتصادی , دانستنی های استرالیا , زندگی در استرالیا , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه