وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 26 April 2024
» اخبار » پروژه سینمایی هیجان‌انگیز در استرالیا؛ ناتیلوس افسانه‌ای در گلدکست پهلو می‌گیرد

تاریخ انتشار : 1400/06/03 - 7:05

پروژه سینمایی هیجان‌انگیز در استرالیا؛ ناتیلوس افسانه‌ای در گلدکست پهلو می‌گیرد

صدای استرالیا- یک سریال حماسی لایو اکشن، بر اساس رمان کلاسیک بیست هزار فرسنگ زیر دریا، اثر ژول ورن در استرالیا فیلم‌برداری خواهد شد.


صدای استرالیا- یک سریال حماسی لایو اکشن، بر اساس رمان کلاسیک بیست هزار فرسنگ زیر دریا، اثر ژول ورن در استرالیا فیلم‌برداری خواهد شد.

این سریال ماجرایی با نام «ناتیلوس» که محصول دیزنی پلاس است، داستان کاپیتان نمو و زیردریایی افسانه‌ای‌اش، ناتیلوس را روایت می‌کند.

پیش از این در سال ۱۹۵۴ میلادی، فیلمی کلاسیک بر اساس کتاب بیست هزار فرسنگ زیردریا با هنرنمایی کرک داگلاس و جیمز میسون اکران شده بود.

فیلمبرداری سریال جدید که ده قسمت خواهد داشت، از اوایل سال آینده در گلدکست آغاز می‌شود و بنا به اعلام دولت فدرال و دولت کوئینزلند، موجب رشد اشتغال در صنعت این منطقه خواهد شد.

آناستازیا پالاشوک، نخست‌وزیر کوئینزلند گفت: تولید ناتیلوس نزدیک به ۹۶ میلیون دلار به اقتصاد کوئینزلند تزریق می‌کند و نزدیک به ۲۴۰ فرصت شغلی برای عوامل و هنرپیشه‌های ماهر محلی در کنار ۳۵۰ فرصت شغلی غیر مستقیم، ایجاد خواهد کرد.

وی افزود: از آنجا که قرار است این سریال از طریق پلتفرم دیزنی پلاس برای گروه گسترده‌ای از مخاطبان جهانی سیدنی و علاقه‌مندان به مجموعه‌های علمی و تخیلی پخش شود، ظرفیت ساخت فصول بعدی آن نیز چشم‌انداز هیجان انگیزی برای نیروی کار محلی ایجاد خواهد کرد.

سیدنی پلاس هنوز اعلام نکرده که چه کسانی در این سریال نقش آفرینی خواهند کرد.

در بیانیه این شرکت آمده است که ناتیلوس، داستان کاپیتان نمو را به عنوان شاهزاده‌ای هندی روایت می‌کند که خانواده و ارثیه‌اش را از او گرفته‌اند و درصدد انتقام برآمده است.

اما پس از اینکه با زیردریایی افسانه‌ای و خدمه ناتیلوس به دریا می‌زند، نه تنها با دشمنانش می‌جنگد؛ بلکه دنیای جادویی زیرآب را هم کشف می‌کند.

پروژه ناتیلوس، در پی کمک ۲۳٫۳ میلیون دلاری دولت فدرال در قالب برنامه تشویقی مکان‌های فیلمبرداری به استرالیا کشیده شده است.

منبع: ۷ نیوز


برچسب ها : , , , , ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , فرهنگی , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه