وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 2 May 2024
» اخبار » هفته‌ای ۱۰۰ دلار پس‌انداز کنید!

تاریخ انتشار : 1399/06/24 - 5:40

هفته‌ای ۱۰۰ دلار پس‌انداز کنید!

صدای استرالیا- در آستانه فصل بهار علاوه‌بر تمیزکردن خانه و حیاط، زمان مناسبی است که امور مالی خود را مرتب کنید.

هفته‌ای 100 دلار پس‌انداز کنید!

صدای استرالیا– در آستانه فصل بهار علاوه‌بر تمیزکردن خانه و حیاط، زمان مناسبی است که امور مالی خود را مرتب کنید.

یک وبگاه تحلیلگر بازار، با مرور ۵هزار محصول طبقه‌بندی‌شده در بیش‌از ۴۰ مقوله مختلف به شهروندان استرالیا امکان داده است تا با انتخاب‌های مناسب دست‌کم هفته‌ای ۱۰۰ دلار پس‌انداز کنند.

Finder.com.au یکی از سایت‌هایی است که می‌تواند به ساکنان استرالیا در این امر یاری رساند.

این وبگاه با مرور ۵هزار محصول در بیش‌از ۴۰ مقوله قادر است فهرستی از بهترین محصولات را با مناسب‌ترین قیمت‌ها برای کاربرانش طبقه‌بندی کند و به آنها کمک کند که هزاران دلار پس‌انداز کنند.

گراهام کوک مدیر بخش «این‌سایتز» وبگاه فایندر در این‌خصوص اظهار داشت: «فایندر به شما کمک می‌کند بیشترین مبلغی را که می‌توانید در کمترین زمان صرفه‌جویی کنید با انتخاب موثرترین محصولات شناسایی کنید.»

سایت Finder.com.au با انتشار گزارش تجزیه‌تحلیل‌هایش نشان داده است که کاربران ازطریق این انتخاب‌های درست می‌توانند دست‌کم ۱۰۰ دلار در هفته از کارت‌های اعتباری، وام‌های مسکن و شخصی، بیمه و بازنشستگی، هزینه‌های تلفن‌همراه و پهنای باند اینترنت صرفه‌جویی کنند.

برخی پیشنهادهای این وبسایت

برای مثال، در مقوله کارت‌های اعتباری یافته‌های فایندر نشان می‌دهد که انتقال موجودی صفر درصد، راه مناسبی برای شروع پرداخت کارت اعتباری به‌شمار می‌رود مشروط برآنکه مشتریان بدهی خود را در دوره تعیین‌شده پرداخت کنند.

به‌ویژه که از شروع عالم‌گیری ویروس کرونا تاکنون بسیاری از استرالیایی با مشکلات اقتصادی مواجه شده‌اند و برای مثال دیگر قادر به پرداخت بدهی‌ کارت‌های اعتباری و تمدید آنها نیستند. تاجایی‌که حدود ۵۰۰هزار حساب کارت اعتباری طی چهارماه اخیر بسته شده‌ است.

کوک در این‌خصوص توضیح داد: «HSBC’s Platinum نوعی کارت اعتباری است که به مشتریان ۲۲ ماه فرصت انتقال موجودی می‌دهد و در این‌مدت، مشتری می‌تواند به‌طورمتوسط ۱۵۵ دلار پس‌انداز کند.»

وام‌های مسکن هم جزء آن دسته هزینه‌هایی هستند که در شرایط بحران اقتصادی می‌توانند خانواده‌ها را برای بازپرداخت اقساط وام در وضعیت دشواری قرار دهند. بنابراین، درخواست‌کنندگان باید در زمان مناسبی تقاضای وام کنند که بتوانند از کمترین سود بازپرداخت استفاده کنند. به‌گفته کوک، در زمان انجام تجزیه‌وتحلیل‌های فایندر، وام‌های مسکن بازپرداخت با سود ۲٫۴ درصد داشتند که اکنون به ۲٫۱ درصد رسیده است.

در مقوله تلفن‌همراه هم اپراتور مجازی شبکه سیار Circles Life درحال‌حاضر، با هزینه فقط ۲۸ دلار در ماه، بسته‌ نامحدود مناسبی (در داخل استرالیا) برای تماس و پیامک به‌علاوه ۲۰ گیگابایت اینترنت دیتا عرضه می‌کند. برای استفاده از این بسته‌ نامحدود نیازی به خرید تلفن‌همراه از اپراتور نیست و مشتریان بااستفاده از تلفن‌همراه خودشان و فقط با خرید سیمکارت Circles Life می‌توانند از این خدمات بهره‌مند شوند.

در مقوله بازنشستگی، صندوق بازنشستگی Australian Super بهترین امتیاز را در تجزیه‌تحلیل‌های فایندر به دست آورده است. به‌طوری‌که، اگر در استرالیا فردی موجودی متوسطی در این صندوق بازنشستگی سپرده کند، طی یک‌سال ۵۰۰۰ دلار سود اضافی دریافت می‌کند.

منبع: ۷ نیوز

 


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , اقتصادی
دیدگاه کاربران کل نظرات :2
  • Bizhan Hassani

    تاریخ : ۲ - مهر - ۱۳۹۹

    سلام
    میخواستم یک حساب باز داشته باشم. اگر کمکم کنید ممنون میشوم.


    پاسخ

  • Kazim

    تاریخ : ۲۵ - مهر - ۱۴۰۰

    سلام روز شما بخیر ارسال ۱۰۰ دلار چطوری می شود


    پاسخ

ارسال دیدگاه