وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ | Tuesday 19 March 2024
» اخبار » مالک کمیست‌ویرهاوس عمارت تورک را ۴۳ میلیون دلار خرید

تاریخ انتشار : 1400/07/28 - 3:35

مالک کمیست‌ویرهاوس عمارت تورک را ۴۳ میلیون دلار خرید

صدای استرالیا- سم گنس، مولتی میلیونر و مالک داروخانه‌های زنجیره‌ای Chemist Warehouse همان شخص ناشناسی است که در هفته جاری، مبلغ 43 میلیون دلار برای خرید یک عمارت برجسته در تورک در ملبورن پرداخت کرده است.


صدای استرالیا- سم گنس، مولتی میلیونر و مالک داروخانه‌های زنجیره‌ای Chemist Warehouse همان شخص ناشناسی است که در هفته جاری، مبلغ ۴۳ میلیون دلار برای خرید یک عمارت برجسته در تورک در ملبورن پرداخت کرده است.

بنا به گفته منابع آگاه در بازار املاک، گنس روز دوشنبه عمارت ۵ خوابه شماره ۴۷ خیابان لنسل را در یک حراجی خصوصی از آن خود کرده است.

گنس که با جنت روچ، ستاره برنامه تلویزیونی Real Housewives of Melbourne زندگی می‌کند، برخلاف پارتنر خود زیاد اهل قرار گرفتن جلوی دوربین نیست.

با پرداخت این مبلغ از سوی گنس، حالا این ساختمان به عنوان گران‌ترین خانه فروخته شده در یک حراجی در استرالیا شناخته می‌شود.

این عمارت ۵ اتاق خواب و ۴ حمام  دارد و در باغی به مساحت ۳۳۳۰ متر مربعی در حاشیه رودخانه یارا واقع شده و طراح آن پل بنگی است.

سینمای خانگی، مرکز تفریحات فضای باز و سالن‌های تفریحات، یک بخش ویژه خدمات شامل لباسشویی، اتاق آرایش، روردی کفش کنی و اتاق خدمه از دیگر ویژگی‌های این عمارت گران قیمت است.

منبع: دِ ایج


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , اقتصادی , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه