وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 29 March 2024
» اجتماعی » فروشگاه‌های کلز و وولورث تعداد پذیرش مشتریان را کاهش می‌دهند

تاریخ انتشار : 1399/01/18 - 9:00

فروشگاه‌های کلز و وولورث تعداد پذیرش مشتریان را کاهش می‌دهند

صدای استرالیا- فروشگاه‌های کلز و وولورث در راستای اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی تعداد پذیرش همزمان مشتریان را کاهش می‌دهند.


صدای استرالیا- فروشگاه‌های کلز و وولورث در راستای اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی تعداد پذیرش همزمان مشتریان را کاهش می‌دهند.

تدابیر جدید فروشگاه‌های زنجیره‌ای وولورث و کلز از امروز دوشنبه آغاز می‌شود و در راستای آن دو فروشگاه دستورالعمل جدیدی را در رابطه با ورود و حضور همزمان مشتریان در داخل فروشگاه‌ها اعلام کرده‌اند.

فروشگاه کلز این دستورالعمل را با کمک نیروهای امنیتی به اجرا می‌گذارد. مت سویندلز، رئیس فروشگاه کلز در این رابطه گفت: از روز دوشنبه تعداد مشتریانی را که می‌توانند وارد فروشگاه شوند کاهش می‌دهیم تا به سطحی برسیم که بهترین فاصله ایمن رعایت شود.

به گفته سویندلز این کار با مجموعه‌ای متشکل از طرف سوم که نیروهای امنیتی هستند و همچنین کارکنان آموزش دیده کلز به اجرا گذاشته می‌شود.

در خصوص فروشگاه‌های وولورث، فضای هر فروشگاه این امر را تعیین می‌کند که بطور همزمان چه تعداد مشتری می‌توانند در فروشگاه حضور داشته باشند.

ممکن است مشتریان در درب ورودی فروشگاه منتظر مانده و از آنها خواسته شود تا در صف بایستند و به محض اینکه مشتریان داخل فروشگاه خریدشان تمام شد و از آن خارج شدند، افراد جدید می‌توانند وارد فروشگاه شوند.

فروشگاه وولورث در ریچموند نیوساوت ولز به تازگی دسترسی به فروشگاه (حضور همزمان مشتریان در فروشگاه) را محدود کرده و فقط هشت نفر بصورت همزمان می‌توانند در این فروشگاه حضور داشته باشند.

منبع: نیوز دات کام استرالیا


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه