وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 19 April 2024
» اخبار » طولانی‌ترین پرواز تجاری جهان در سیدنی به زمین نشست

تاریخ انتشار : 1398/07/28 - 21:28

طولانی‌ترین پرواز تجاری جهان در سیدنی به زمین نشست

صدای استرالیا - پرواز بدون توقف آمریکا به استرالیا به عنوان طولانی‌ترین پرواز تجاری جهان در سیدنی به زمین نشست.


صدای استرالیا – پرواز بدون توقف آمریکا به استرالیا به عنوان طولانی‌ترین پرواز تجاری جهان در سیدنی به زمین نشست.

شرکت هواپیمای کوانتاس طولانی‌ترین پرواز بدون توقف را با موفقیت انجام داد و یک فروند بوئینگ مدل  ۷۸۷-۹ Dreamliner  به همراه ۵۰ خدمه و مسافر بعد از نزدیک به ۲۰ ساعت پرواز بدون وقفه در سیدنی به زمین نشست و بدین ترتیب برای اولین بار و البته بصورت آزمایشی پرواز بدون توقف از نیویورک به سیدنی انجام شد.

این پرواز برای بررسی تاثیر پروازهای طولانی بدون توقف برروی خدمه هواپیما و مسافرین انجام شد و زمان دقیق آن ۱۹ ساعت و ۱۶ دقیقه اعلام گردید.

آلن جویس، مدیر اجرایی شرکت کوانتاس در این رابطه گفت: این واقعا یک لحظه تاریخی برای کوانتاس، یک لحظه تاریخی برای صنعت هوایی استرالیا و در واقع یک لحظه تاریخی برای صنعت هوایی جهان است.

شرکت کوانتاس برای آنکه طولانی‌ترین پرواز جهان را انجام دهد، هواپیمای مورد نظر را با سوخت کامل، مسافر کم و بار حداقلی و بدون هیچ محموله‌ای از نیویورک عازم سدینی کرده است.

در این سفر تیمی از محققان از مرکز چارلز پرکینز دانشگاه سیدنی، دانشگاه موناش و مرکز تحقیقاتی آلرتنس حضور داشتند و بطور مرتب وضعیت مسافرین و خدمه را ارزیابی می‌کردند.

این محققین همچنین در طول پرواز با استفاده از دستگاه‌های مربوطه از خلبان‌ها نوار مغزی می‌گرفتند تا فعالیت مغزی آنها را نیز رصد کنند.

منبع: ۷ نیوز


برچسب ها : ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , اقتصادی , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه