وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ | Thursday 28 March 2024
» اجتماعی » سیدنی پایتخت سوسک‌های استرالیا؛ پرت در محاصره مورچه‌ها!

تاریخ انتشار : 1399/08/24 - 4:44

سیدنی پایتخت سوسک‌های استرالیا؛ پرت در محاصره مورچه‌ها!

صدای استرالیا - سیدنی عنوان ناخوشایند "پایتخت سوسک استرالیا" را به نام خود ثبت کرده است؛ در حالی که پرث با معضل هجوم مورچه‌ها دست و پنجه نرم می‌کند.


صدای استرالیا – سیدنی عنوان ناخوشایند “پایتخت سوسک استرالیا” را به نام خود ثبت کرده است؛ در حالی که پرث با معضل هجوم مورچه‌ها دست و پنجه نرم می‌کند.

طبق گزارش شرکت دفع آفات “Fantastic Services Group Pest”، طی پنج سال گذشته هفتاد درصد خانه‌های استرالیا به علت هجوم آفات خراب شده است.

این گزارش می‌گوید که ساکنین سیدنی ۱۹ درصد بیشتر از میانگین دیگر شهر‌های استرالیا با معضل وجود سوسک‌ها دست و پنجه نرم می‌کنند.

نکته جالب دیگری که در این گزارش به آن اشاره شده این است که در پنج سال گذشته در بیش از ۶۱ درصد از منازل شهر پرت مشکل وجود مورچه گزارش شده است.

در همین حال در شهر پرت مشکل وجود عنکبوت در یک خانه از هر چهار خانه گزارش شده است و نکته تعجب برانگیز اینکه کمترین مشکل در این زمینه در ایالت کوئینزلند به ثبت رسیده است به طوریکه حدود ۱۴ درصد از ساکنان بریزبن در این خصوص شکایت کرده‌اند که این میزان در شهرهای سیدنی و پرت به ترتیب ۲۸ و ۲۴ درصد بوده است.

رون سوندال، کارشناس کنترل آفات از شرکت “Fantastic Services Group” در این خصوص گفت: پیشگیری از بروز معضل آفات آسانتر است؛ به‌ویژه این مسئله در مورد موریانه‌ها، که می‌توانند خسارات هزینه بری به خانه ها وارد کنند، صدق می‌کند.

منبع: دیلی میل


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه