وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 29 March 2024
» اخبار » دسترسی رایگان به باشگاه‌های فیتنس‌فرست

تاریخ انتشار : 1399/08/16 - 4:35

دسترسی رایگان به باشگاه‌های فیتنس‌فرست

صدای استرالیا- باشگاه‌های ورزشی زنجیره ای فیتنس‌فرست، از سیاستگذاری جدیدی خبر داد که به شهروندان استرالیایی کمک می‌کند با اضطراب‌های مالی ناشی از عالم‌گیری کووید-19 راحت‌تر مواجه شوند.

دسترسی رایگان به باشگاه‌های فیتنس‌فرست

صدای استرالیا– باشگاه‌های ورزشی زنجیره ای فیتنس‌فرست، از سیاستگذاری جدیدی خبر داد که به شهروندان استرالیایی کمک می‌کند با اضطراب‌های مالی ناشی از عالم‌گیری کووید-۱۹ راحت‌تر مواجه شوند.

براساس این سیاستگذاری جدید که از روز پنجشنبه لازم‌الاجرا شده است تمام کسانی که از ۲۶ اکتبر در یکی از شعبات فیتنس‌فرست ثبت‌نام کرده‌اند و سپس شغل خودشان را به‌سبب ویروس کرونا از دست داده‌اند می‌توانند سه ماه دسترسی رایگان به باشگاه داشته باشند.

همچنین شهروندان استرالیایی که از اول آگوست ۲۰۲۰ تا ۳۱ مارس ۲۰۲۱ شغل خودشان را از دست داده‌اند یا از دست می‌دهند می‌توانند به مدت دو ماه به باشگاه‌های فیتنس‌فرست پلاتینوم دسترسی رایگان داشته باشند.

دیوید آیچیسان، مدیرکل فیتنس‌فرست در این‌خصوص می‌گوید: « فیتنس‌کیپر از استرالیایی‌ها حمایت خواهد کرد تا آنها بتوانند همچنان از مزایای بیشتر ورزش بهره‌مند شوند. حرکات فیزیکی راهی عالی برای تغییر ذهنیت و بهبود دیدگاه شما است و این مسئله در حال حاضر بسیار مهم است زیرا استرالیایی‌ها، در کنار سایر مردم جهان، به‌گونه‌ای که تاکنون مشابه آن تجربه نشده است با نوعی بی‌اطمینانی روبه‌رو هستند.»

منبع: ۷نیوز

اخبار مرتبط:

چرا استرالیایی‌ها می‌خواهند از شهرها بروند؟

باشگاه‌های ورزشی پرخطرترین مکان برای انتشار ویروس کرونا هستند

 


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , ورزشی
ارسال دیدگاه