وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 26 April 2024
» اجتماعی » تخفیف ویژه جت ‎استار به مردم استرالیا برای سفر به بالی

تاریخ انتشار : 1398/05/03 - 12:24

تخفیف ویژه جت ‎استار به مردم استرالیا برای سفر به بالی

صدای استرالیا- شرکت هواپیمایی جت‎استار از طرح ویژه خود که به موجب آن مردم استرالیا می‌توانند با قیمت بسیار مناسب به بالی سفر کنند، رونمایی کرد.

تخفیف ویژه جت ‎استار به مردم استرالیا برای سفر به بالی

صدای استرالیا- شرکت هواپیمایی جت‎استار از طرح ویژه خود که به موجب آن مردم استرالیا می‌توانند با قیمت بسیار مناسب به بالی سفر کنند، رونمایی کرد.

این شرکت هواپیمایی که به فروش بلیط‎های ارزان قیمت معروف است بسته جدید خود برای سفر به بالی را در حالی عرضه کرده است که قیمت پایه این تورها از ۳۶۹ دلار آغاز می‌شود.

به موجب این طرح ویژه خریداران این تورها می‌توانند بصورت مجانی از بالی به استرالیا بازگردند.

این طرح ویژه شرکت جت‎استار «بازگشت مجانی از بالی» نام دارد که از روزچهارشنبه ۲۴ جولای آغاز شده و تا چهارشنبه هفته بعد ادامه دارد و اغلب شهرهای مهم استرالیا را دربر می‌گیرد.

بر اساس طرح ویژه جت‎استار، شما می‌توانید به مدت ۵ یا ۷ شب در هتل‌های ۵ ستاره توقف داشته و از مواردی همچون آب گرم، ماساژ، بوفه صبحانه و آبجو بصورت روزانه بهره‎مند شوید.

شرکت جت‎استار در این بسته پیشنهادی خود، چهار نوع بلیط را از اقتصادی ترین مورد تا فوق العاده لوکس، از یک سفر رویایی دو نفره تا تعطیلات خانوادگی و یا سفر به همراه دوستان به شما پیشنهاد می‎دهد.

این بلیط‎ها از ۳۶۹ دلار برای هر نفر آغاز می‌شود. مسافران با خرید بلیط ۳۶۹ دلاری می‌توانند علاوه بر بهره مند شدن از بازگشت رایگان به استرالیا به مدت ۵ شب در یک اتاق عالی در هتل Ibis Styles Bali Legian اقامت داشته و هر روز از صبحانه استفاده کنند.

طرح بعدی بلیط ۷۸۹ دلار برای هر نفر است. این طرح نیز شامل بازگشت رایگان می‌شود و خریداران آن می‌توانند ۵ شب در هتل ۵ ستاره ایندیگو در ساحل سمینیاک بالی اقامت داشته باشند. این طرح شامل صبحانه روزانه، ۹۰ دقیقه ماساژ سنتی بالی و ۲ وعده شام و ۲ وعده ناهار است.

در این طرح خانواده ها می‌توانند یک فرزند را نیز بصورت رایگان به همراه داشته باشند.

البته بلیط ۶۵۹ دلاری برای هر نفر نیز وجود دارد که با خرید این بلیط علاوه بر طرح بازگشت رایگان، خریدار ۵ شب را در یک اتاق لوکس در هتل ۵ ستاره استونز در لگین اقامت می‌کند.
این طرح شامل صبحانه روزانه، ترانسفر بازگشت از فرودگاه، یک وعده ناهار و ۲ وعده شام، ۶۰ دقیقه آب گرم درمانی و استفاده روزانه از آبجو می‌شود.

تاریخ این بلیطها متنوع است و همانطور که اشاره شد از چهارشنبه ۲۴ جولای تا چهارشنبه ۳۱ جولای به فروش می‌رسد مگر اینکه این بلیط‎ها به پایان برسد.

شرکت جت‎استار در حالی این طرح را مطرح کرده که رقیب آن شرکت کانتاس نیز فروش بلیط‎های ارزان خود را آغاز کرده است.
منبع: دیلی میل

جزئیات بیشتر را می‌توانید در وب ‌سایت شرکت جت استار به آدرس زیر مطالعه کنید.

www.jetstar.com


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , جشن ها و رویدادها , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه