وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 29 March 2024
» اخبار » بزرگ‌ترین الماس تاریخ حراجی‌های استرالیا را یک فرد ناشناس خریداری کرد

تاریخ انتشار : 1400/02/03 - 7:37

بزرگ‌ترین الماس تاریخ حراجی‌های استرالیا را یک فرد ناشناس خریداری کرد

صدای استرالیا– یک خریدار ناشناس خوش‌شانس، بزرگ‌ترین حلقه الماس استرالیا را در حراجی به مبلغ ۱٫۲۵ میلیون دلار خریداری کرد. […]

بزرگ‌ترین الماس تاریخ حراجی‌های استرالیا را یک فرد ناشناس خریداری کرد

صدای استرالیا– یک خریدار ناشناس خوش‌شانس، بزرگ‌ترین حلقه الماس استرالیا را در حراجی به مبلغ ۱٫۲۵ میلیون دلار خریداری کرد.

این حلقه الماس ۲۵٫۰۲ قیراطی که برش پله‌ای (برش زمردی) دارد، دارای قیمت تقریبی بین ۹۰۰ هزار تا ۱٫۲ میلیون دلار بود و سه‌شنبه شب در حراجی Leonard Joel’s به معرض فروش گذاشته شد.

این حلقه، هم بزرگ‌ترین و هم گران‌قیمت‌ترین الماسی است که تا کنون در استرالیا به حراج گذاشته شده است.

پس از این، لقب بزرگ‌ترین الماس حراج شده در استرالیا، متعلق به حلقه الماسی ۱۷ قیراطی بود که سال گذاشته به مبلغ ۵۷۵ هزار دلار خریداری شد.

خریدار این حلقه ناشناس باقی مانده، اما فروشنده آن، استرالیایی مهاجری بود که چند ماه قبل، آن را به عنوان سرمایه‌گذاری خریداری کرده بود.

این حلقه الماس میلیون دلاری در قلمرو شمال‌غربی کانادا و به طور اخلاقی استخراج شده و به همراه الماس‌های کوچک‌تری که در اطراف الماس اصلی قرار گرفته، در مجموع ۳٫۲۵ قیراط وزن دارد.

استخراج اخلاقی، به نوعی از استخراج فلزات و عناصر گران‌بها گفته می‌شود که در آن، استانداردهای ایمنی برای محافظت از کارکنان رعایت شده باشد.

منبع:  دیلی میل


برچسب ها :
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , اقتصادی
ارسال دیدگاه