وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ | Tuesday 19 March 2024
» اجتماعی » بزرگترین فستیوال نور و موسیقی استرالیا در سیدنی

تاریخ انتشار : 1398/03/01 - 12:02

بزرگترین فستیوال نور و موسیقی استرالیا در سیدنی

صدای استرالیا - فستیوال ویوید سیدنی 2019 (Vivid Sydney) که بزرگترین در استرالیا و یکی از بزرگترین‌ها در جهان به شمار می‌رود، امسال برای یازدهمین سوال متوالی برگزار می‌شود.

بزرگترین فستیوال نور و موسیقی استرالیا در سیدنی

صدای استرالیا – فستیوال ویوید سیدنی ۲۰۱۹ (Vivid Sydney) که بزرگترین در استرالیا و یکی از بزرگترین‌ها در جهان به شمار می‌رود، امسال برای یازدهمین سوال متوالی برگزار می‌شود.

این فستیوال که سرشار از نورپردازی‌های بسیار زیبا و اجرا و پخش موسیقی از کشورهای مختلف جهان است از روز جمعه ۲۴ می آغاز می شود.

برنامه‌های مفصلی از جمله نورپردازی و نور افشانی‌های گسترده برای مراسم امسال که یازدهمین فستیوال ویوید خواهد بود تدارک دیده شده است.

این فستیوال تا تاریخ ۱۵ ژوئن به مدت سه هفته ادامه خواهد داشت و در طول این مدت همه روزه از ساعت ۶ عصر نورپردازی‌ها آغاز می‌شوند.

استورات آیرز، وزیر گردشگری استرالیا در مورد فستیوال ویوید امسال می‌گوید: ویوید سیدنی حقیقتا یک اتفاق ویژه برای نیوسات ولز است و سود سرشاری را برای اقتصاد نیوسات ولز به ارمغان می‌آورد.

به گفته وی، در ویوید ۲۰۱۸، در مجموع دو میلیون و ۲۵۰ هزار گردشگر برای حضور در این فستیوال به نیوسات ولز آمدند و ۱۷۳ میلیون دلار نیز هزینه کردند از همین رو تاثیر اقتصادی فستیوال سال گذشته قابل چشم پوشیدن نیست.

از مهمترین و جالب‌ترین مراسم‌هایی که برای ویوید سیدنی ۲۰۱۹ تدارک دیده شده، «پیاده روی نور» یا ایجاد یک فضای نورانی به طول دو کیلومتر از اپرا هاوس سدینی تا باغ سلطنتی بوتانیک خواهد بود.

علاوه بر آن تماشاچیان صحنه‌های بسیار زیبایی را در «بارانگارو» و «دارلینگ هاربور» خواهند دید که این صحنه ها نفس‌ها را در سینه حبس می کند.

باغ وحش تارونگا، چتزوود و کینگ کراس دیگر مکان‌هایی خواهند بود که در فستیوال امسال در آنها مراسم‌هایی اجرا می‌شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به وب‌سایت رسمی این فستیوال به آدرس زیر مراجعه کنید:

https://www.vividsydney.com/


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , جشن ها و رویدادها , دانستنی های استرالیا , پیشنهاد سردبیر , گردشگری
ارسال دیدگاه