وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ | Tuesday 19 March 2024
» اجتماعی » افزایش ۲۵ برابری درخواست مهاجرت از استرالیا به نیوزلند پس از اعلام نتایج انتخابات

تاریخ انتشار : 1398/03/02 - 11:38

افزایش ۲۵ برابری درخواست مهاجرت از استرالیا به نیوزلند پس از اعلام نتایج انتخابات

صدای استرالیا – به دنبال اعلام نتایج انتخابات فدرال استرالیا، تعداد استرالیایی‌ها که به سایت مهاجرت نیوزلند مراجعه کرده‌اند در مقایسه با هفته قبل آن 25 برابر شده است.

افزایش 25 برابری درخواست مهاجرت از استرالیا به نیوزلند پس از اعلام نتایج انتخابات

 صدای استرالیا – به دنبال اعلام نتایج انتخابات فدرال استرالیا، تعداد استرالیایی‌ها که به سایت مهاجرت نیوزلند مراجعه کرده‌اند در مقایسه با هفته قبل آن ۲۵ برابر شده است.

اداره مهاجرت نیوزلند اعلام کرده که بعد از انتخابات استرالیا، تعداد افرادی که از این کشور به سایت مهاجرت نیوزلند مراجعه کرده‌اند افزایش چشمگیری داشته بطوریکه در مقایسه با هفته قبل ۲۵ برابر شده است.

بر این اساس، روز بعد از اعلام نتایج انتخابات استرالیا، هشت هزار و ۵۰۰ نفر به سایت اداره مهاجرت نیوزلند مراجعه و از میان آنها ۵۱۲ نفر تمایل خود را برای مهاجرت به نیوزلند اعلام کرده‌اند. اعلام تمایل برای مهاجرت به نیوزلند اولین گام برای مهاجرت به این کشور است.

ثبت نام ۵۱۲ نفر از ساکنان استرالیا در سایت مهاجرت نیوزلند در حالی است که در تاریخ ۱۲ می فقط ۲۰ نفر از استرالیایی‌ها در این سایت ثبت نام کرده بودند.

با وجود آنکه شهروندان استرالیایی برای سفر به نیوزلند نیازی به ویزا ندارند، پیامدهای دقیق و واقعی این آمار مشخص نیست.

گرک فورسیس، مدیر سایت اداره مهاجرت نیوزلند در این رابطه می‌گوید: البته لازم است یادآوری شود که ثبت نام در سایت صرفا ابراز علاقه برای سفر به نیوزلند است و لزوما به معنای تعداد افرادی که در حقیقت به نیوزلند می‌روند نیست.

نکته دیگر در مورد این آمار، آن است که عدد اعلام شده شامل تمام کسانی است که در استرالیا زندگی می‌کنند و نه شهروندان استرالیایی.

با این وجود ایان لیز گالووی، وزیر مهاجرت نیوزلند در مورد این موضوع سخن گفته و عنوان داشت: نیوزلند کشوری شگفت انگیز و مملو از فرصت‌هاست. من از این آمار شگفت زده نشدم. اگر نگاه استرالیایی‌ها به ماست این اتفاق بزرگی است.


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه