وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ | Tuesday 19 March 2024
» اخبار » آیا حقوق متناسب با کار خود در استرالیا دریافت می‌کنید؟

تاریخ انتشار : 1398/03/03 - 11:26

آیا حقوق متناسب با کار خود در استرالیا دریافت می‌کنید؟

صدای استرالیا - وقتی درباره حقوق در استرالیا صحبت می‌کنیم هیچ دو شغلی یکسان نیستند.

آیا حقوق متناسب با کار خود در استرالیا دریافت می‌کنید؟

صدای استرالیا – وقتی درباره حقوق در استرالیا صحبت می‌کنیم هیچ دو شغلی یکسان نیستند. اطلاعات جدیدی که در مورد سطح دستمزدها در استرالیا منتشر شده نشان می‌دهد که چرا دو نفری که یک کار مشترک را انجام می‌دهند حقوق‌های متفاوتی دریافت می‌کنند.

در این امر فاکتورهای متعددی نقش دارند از تجربه گرفته تا محل کار میزان دستمزد افراد را تعیین می‌کند.

بر اساس اعلام اداره آمار استرالیا، در نوامبر ۲۰۱۸ میانگین حقوق یک کارمند/کارگر تمام وقت در استرالیا ۸۳ هزار و ۴۵۴ دلار بود که در مقایسه با نوامبر ۲۰۱۷ به میزان ۲٫۴ درصد رشد کرده بود.

در فوریه سال جاری میلادی میانگین حقوق هفتگی زنان یک هزار و ۴۵۵ دلار و ۸۰ سنت بوده در حالیکه حقوق هفتگی مردان یک هزار و ۶۹۵ دلار و ۶۰ سنت بوده است.

دیلی میل استرالیا اقدام به جمع آوری میانگین دستمزدهای مشاغل حرفه‌ای مورد علاقه مرم کرده و بالاترین و پائین‌ترین حقوق‌ها در شهرهای مختلف برای یک شغل مشخص را ارائه کرده است.

با این حساب شما می‌توانید حقوق خود را با حقوق افراد دیگر در استرالیا مقایسه کرده و احتمالا از کارفرمای خود بخواهید که حقوقتان را افزایش بدهد.

آیا حقوق متناسب با کار خود در استرالیا دریافت می‌کنید؟

افسران پلیس

میانگین حقوق یک افسر پلیس ۷۰ هزار و ۲۸۷ دلار است اما این رقم از ۴۹ هزار و ۳۰۴ دلار تا ۱۰۲ هزار و ۶۱۲ دلار بر اساس تجربه و محل خدمت متفاوت است.

یک افسر پلیس در بریزبن بطور متوسط ۶۸ هزار و ۲۰۶ دلار حقوق می‌گیرد در حالیکه یک افسر پلیس در پرت باید انتظار دریافت ۸۰ هزار و ۵۰۰ دلار حقوق را داشته باشد.

یک افسر پلیس در سیدنی می‌تواند بین ۵۰ هزار و ۶۷۱ دلار تا ۱۱۱ هزار دلار حقوق دریافت کند در حالیکه در ملبورن حقق یک افسر پلیس بین ۴۸ هزار و ۴۳۳ دلار تا ۹۵ هزار و ۹۹۴ دلار است.

معلم

حقوق میانگین سالانه برای یک معلم دبیرستان در استرالیا ۶۷ هزار و ۷۴۱ دلار است اما یک معلم با تجربه می‌تواند تا چند برابر بیشتر از این رقم حقوق داشته باشد.

معلمانی با ۱۰ تا ۲۰ سال سابقه می‌توانند انتظار حقوق ۹۷ هزار و ۲۱۶ دلاری را داشته باشند.

معلمانی که در کانبرا مشغول به تدرس هستند بیشترین حقوق را دارند و بطور میانگین ۸۴ هزار و ۵۰۰ دلار حقوق دریافت می‌کنند و بعد از آن شهرهای نیوکاسل و نیوسات ولز با ۷۶ هزار دلار در رتبه دوم و معلمان پرت با ۷۰ هزار و ۶۲۱ دلار در رتبه سوم هستند.

 

حسابدار

حقوق میانگین برای یک حسابدار ۵۶ هزار و ۲۴۷ دلار است که البته این حقوق از ۴۱ هزار و ۲۶۰ دلار تا ۸۱ هزار و ۶۱ دلار متغیر است.

میانگین حقوق سالانه حسابداران در سیدنی ۶۰ هزار و ۶۱۶ دلار است که این رقم در شهر هوبارت به ۴۳ هزار و ۸۵۸ دلار می‌رسد. حسابداران با سابقه می‌توانند انتظار دریافت ۴۲ درصد حقوق بیشتر از میانگین داشته باشند.

آیا حقوق متناسب با کار خود در استرالیا دریافت می‌کنید؟

مشاور املاک

مشاوران املاک در استرالیا بطور متوسط ۴۸ هزار و ۶۱۵ دلار در سال حقوق می‌گیرند و میزان کمیسیون پرداختی به آنها نیز از ۷ هزار و ۸۶۱ دلار تا ۹۸ هزار و ۲۶۴ دلار متغییر است.

این میزان اختلاف به دلیل تجربه این افراد است. برای مثال یک کارمند آژانس مسکن در کانبرا بطور میانگین ۵۵ هزار دلار درآمد خواهد داشت در حالیکه در آدلاید این حقوق کمتر است.

 

ماموران امنیتی

در آمد ماموران امنیتی بطور میانگین برای هر ساعت ۲۲ دلار و ۳۷ سنت است و در نقاط مختلف این افراد بین ۴۰ هزار و ۲۸ دلار تا ۶۰ هزار و ۷۷۱ دلار برای هر سال حقوق دریافت می‌کنند.

ماموران امنیتی در شهر کیرنز در شمال ایالت کوئینزلند بیشترین میزان پرداخت را دارند و درآمد سالانه آنها تا ۹۲ هزار دلار می‌رسد حال آنکه همین شغل در پرت در استرالیا غربی درآمد سالانه ۵۵ هزار و ۷۹۸ دلاری دارد.

آیا حقوق متناسب با کار خود در استرالیا دریافت می‌کنید؟

دندانپزشک

میانگین حقوق یک دندانپزشک در استرالیا ۹۷ هزار و ۷۴۱ دلار در سال است اما این حقوق از ۵۷ هزار و ۹۰۱ دلار تا ۱۷۹ هزار و ۱۱ دلار متغیر است.

یک دندانپزشک در گلدکاست بطورمیانگین ۱۱۹ هزار و ۳۴ دلار در سال درآمد دارد در حالیکه در بندیگو ویکتوریا حقوق میانگین سالانه یک دندانپزشک ۸۲ هزار و ۵۰۰ دلار است.

در سدینی نیز یک داندانپزشک بطور سالانه و میانگین ۹۸ هزار و ۵۹۰ دلار حقوق خواهد داشت.

 

شیشه شور

شیشه‌شورها در استرالیا با درآمد میانگین ۲۵٫۰۲ دلار در ساعت درآمد سالانه‌ای بین ۴۱ هزار و ۷۲۵ تا ۸۲ هزار و ۹۳ دلار دارند. شیشه شورها در ملبورن بر اساس تجربه کاری خود می‌توانند بین ۴۰ هزار و ۴۴۰ دلار تا ۸۱ هزار و ۱۵ دلار درآمد سالانه داشته باشند.

میزان درآمد سایر مشاغل را می‌توانید در لینک زیر مطالعه کنید:

میزان میانگین درآمد مشاغل در استرالیا

 


برچسب ها : , , , ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , اقتصادی , دانستنی های استرالیا , زندگی در استرالیا , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه