وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ | Tuesday 19 March 2024
» اخبار » بازگشت ون‌های محبوب فولکس واگن به استرالیا

تاریخ انتشار : 1398/12/01 - 13:24

بازگشت ون‌های محبوب فولکس واگن به استرالیا

صدای استرالیا-  ون‌های محبوبی که در دهه 60 و 70 معروف شدند با تغییراتی گسترده با نمونه‌های قدیمی به استرالیا باز می‌‌گردند.


صدای استرالیا-  ون‌های محبوبی که در دهه ۶۰ و ۷۰ معروف شدند با تغییراتی گسترده با نمونه‌های قدیمی به استرالیا باز می‌‌گردند.

زمان آن فرا رسیده تا برنامه خود برای سفر جاده‌ای در استرالیا را آماده کنید چون فولکس واگن اعلام کرده که آخرین مدل ون‌های خود را به استرالیا می‌آورد .

رایان دیویس، رئیس خودروهای اقتصادی فولکس واگن در این رابطه می‌گوید: شرکت فولکس واگن به درخواست طرفدران و مشتریان خود در خصوص ارائه ون‌های جدید در استرالیا پاسخ مثبت داده است.

به گفته دیویس، کومبی کمپر در حقیقت نمونه‌ای جدید از ماشین‌های مسافرتی بوده و یک جایگزین مناسب برای نمونه های قدیمی کومبی است.

آخرین کشوری که مدل‌های قدیمی کومبی (خودورهای مسافرتی فولکس واگن) به فروش می‌رفت برزیل بود اما در سال ۲۰۱۳ با توجه به الزامی شدن مواردی همچون مجهز بودن تمام خودورها به کیسه هوا و ترمزهای ضد قفل، فروش آن در این کشور متوقف شد.

مدل جدید ون‌های فولکس واگن که Transporter California Beach نام دارد در سه ماه سوم سال جاری در استرالیا به بازار می‌آید و این یعنی آنکه شما می‌توانید برای سفرهای تابستان آتی با این ماشین برنامه ریزی کنید.

مدل جدید ون‌های فولکس واگن همانند مدل قدیمی آن دارای دو تختخواب دو نفره است اما در مقایسه با نمونه قدیمی از اجاق گاز و مخزن آب نیز بهره می‌برد.

علاوه بر این موارد مدل جدید فولکس واگن از لحاظ ایمنی بسیار پیشرفته است بطوریکه به ترمز اضطراری، قابلیت دید نقاط کور و هشدار ترافیک پشت ماشین مجهز است.

در این لینک می‌توانید ویژگی‌های ون‌های جدید فولکس واگن را مشاهده کنید.

منبع: نیوز دات کام استرالیا


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , اقتصادی , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه