وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 25 April 2024
» اخبار » انتشار ۴ سکه کلکسیونی به مناسبت سی‌امین سالگرد شکل گیری ویگلز

تاریخ انتشار : 1400/07/05 - 12:05

انتشار ۴ سکه کلکسیونی به مناسبت سی‌امین سالگرد شکل گیری ویگلز

صدای استرالیا– به مناسبت سی‌امین سالگرد شکل گیری گروه موسیقی کودکان ویگلز، وولورث با همکاری ضرابخانه سلطنتی استرالیا، مجموعه‌ای از […]

انتشار 4 سکه کلکسیونی به مناسبت سی‌امین سالگرد شکل گیری ویگلز

صدای استرالیا– به مناسبت سی‌امین سالگرد شکل گیری گروه موسیقی کودکان ویگلز، وولورث با همکاری ضرابخانه سلطنتی استرالیا، مجموعه‌ای از سکه‌های کلکسیونی را عرضه می‌کند.

قرار است ۴ سکه دو دلاری ضرب شود که اولین آنها از ۶ اکتبر برای پیش خرید عرضه خواهد شد.

۸ میلیون سکه در فروشگاه‌های وولورث در سراسر استرالیا عرضه می‌شود.

روی این سکه‌ها، تصاویر کاپیتان فدرزورد (Captain Feathersword)، هنری اختاپوسه (Henry the Octopus)، وگز سگه (Wags the Dog) و دوروتی دایناسوره (Dorothy the Dinosaur) نقش خواهد بست.

اندرو هیکس، مدیر ارشد بازاریابی وولورث گفت: ویگلز یک شمایل محبوب استرالیایی، نه تنها نزد کودکان، بلکه برای یک نسل از والدین است که با رقصیدن و آواز خواندن با ترانه‌های این گروه بزرگ‌ شده‌اند.

وی افزود: ما از اینکه با انتشار این سکه‌های کلکسیونی در جشن سی‌امین سال آنها نقشی داریم و مشتریان‌مان می‌توانند تکه‌ای از تاریخ ویگلی را داشته باشند و با خانواده خود به اشتراک بگذارند، هیجان زده‌ایم.

قرار است سکه کاپیتان فدرزورد روز ۶ اکتبر، هنری اختاپوسه ۱۳ اکتبر، وگز سگه ۲۰ اکتبر و دوروتی دایناسوره ۲۷ اکتبر منتشر شوند.

همچنین روز اول اکتبر ۲۰۲۱ راس ساعت ۹ صبح، جشن تولد ویگلی در صفحه فیس‌بوک BIG W برپا می‌شود و از همه خانواده‌های استرالیایی برای شرکت در این مراسم آنلاین دعوت شده است.

مشتریان می‌توانند با مراجعه به این آدرس (https://www.bigw.com.au/big-days-at-home/the-biggest-wiggly-birthday-party) از موارد قابل دانلود، مانند کلاه جشن، ایجاد کارت تبریک تولد، ساخت تصویری از وگز و موارد دیگر استفاده کنند.

منبع: ۷ نیوز


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , اقتصادی
ارسال دیدگاه