وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 25 April 2024
» اخبار » انتشار آمار لوتو نشان داد؛ مناطق خوش‌شانس استرالیا برای میلیونر شدن

تاریخ انتشار : 1399/09/21 - 11:31

انتشار آمار لوتو نشان داد؛ مناطق خوش‌شانس استرالیا برای میلیونر شدن

صدای استرالیا – مناطق خوش‌شانس لوتو در استرالیا، از حومه ملبورن گرفته تا مرکز تجاری شلوغ سیدنی، معرفی شدند.


صدای استرالیا – مناطق خوش‌شانس لوتو در استرالیا، از حومه ملبورن گرفته تا مرکز تجاری شلوغ سیدنی، معرفی شدند.

در دوازده ماه منتهی به پایان نوامبر امسال، در مجموع ۴۴۷ شرکت‌کننده در سطح استرالیا، جایزه برتر و ویژه لوتو را برده‌اند. لوتو مجموع جوایز برتر را در این ۱۲ ماه، یک میلیارد و ۲۲ میلیون دلار اعلام کرده است.

در این میان، ویکتوریا، داغ‌ترین ایالت برای برندگان جایزه ویژه بوده و ۱۳۴ نفر در مجموع ۳۶۵ میلیون دلار در این ایالت برنده شده‌اند.

در میان حومه‌های شهری در این ایالت، ملتون، داغ‌ترین نقطه بوده و به تنهایی چهار بلیت برنده برای جایزه ویژه فروخته است که در مجموع ۱۰ میلیون دلار جایزه نصیب خریداران کرده است.

در همین حال ۴۲۰ میلیون دلار جایزه برتر در نیوساوت ولز و  قلمرو پایتخت استرالیا نصیب خریداران لوتو شده و در این میان، منطقه تجاری سیدنی، داغ‌ترین حومه برنده بوده است.

کویینزلندی‌ها نیز در مجموع ۳۰۰ میلیون دلار جایزه نقدی در بخش ویژه برده‌اند که از این نظر، کرنز در این ایالت، گل سرسبد بوده است.

Tennant Creek در قلمرو شمالی بیشترین تعداد جایزه برتر نقدی را در این ایالت داشته و مورلی و ماندوراه در استرالیای غربی نیز وضعیت مشابهی داشته‌اند.

در استرالیای جنوبی، شانس منطقه تجاری آدلاید برای برندگان جایزه برتر بیشتر بوده و در تاسمانی هم، دوونپورت، اوضاع بهتری داشته است.

حومه‌های داغ

در ویکتوریا، پس از ملتون، حومه‌های ریچموند، اسپرینگ‌ویل، کریگ‌برن، مورنینگتون و مورنینگتون ایست، شپرتون و کیرنلی و کارولاین اسپرینگز، همه به صور مساوی در رتبه دوم قرار گرفته‌ و هر کدام سه برنده جایزه ویژه لوتو داشته‌اند.

در نیوساوت ولز نیز حومه‌های برتر (پس از منطقه مرکز تجاری سیدنی) عبارت بوده‌اند از کابراماتا، لیورپول، سوری هیلز و دارلینگ‌هرست، گلندیل، پنریث و کینگستون، هر کدام از این مناطق دو بلیت برنده جایژه ویژه داشته‌اند.

در کویینزلند، کارارا، نرانگ، کالوندرا و راک‌همپتون شمالی دوم و مک‌کی سوم شده‌اند.

در استرالیای جنوبی، به نام سالیزبوری، گاولر، الیزابت و مادبوری برمی‌خوریم که هر کدام با دو بلیت برنده جایزه برتر، در جایگاه دوم داغ‌ترین حومه‌ها قرار گرفته‌اند.

منبع: ۷ نیوز


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , اقتصادی , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه