وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ | Thursday 18 April 2024
» اخبار » از نگهبانان کهکشان تا چهار شگفت‌انگیز؛ مارول فیلم‌های آینده‌اش را در سیدنی می‌سازد

تاریخ انتشار : 1399/12/17 - 11:49

از نگهبانان کهکشان تا چهار شگفت‌انگیز؛ مارول فیلم‌های آینده‌اش را در سیدنی می‌سازد

صدای استرالیا- به نظر می‌رسد که استرالیا به عنوان مرکز ساخت فیلم‌های پرفروش آینده کمپانی مارول در نظر گرفته شده‌است. […]

از نگهبانان کهکشان تا چهار شگفت‌انگیز؛ مارول فیلم‌های آینده‌اش را در سیدنی می‌سازد

صدای استرالیا- به نظر می‌رسد که استرالیا به عنوان مرکز ساخت فیلم‌های پرفروش آینده کمپانی مارول در نظر گرفته شده‌است.

دیزنی که در سال ۲۰۰۹، کمپانی مارول را به قیمت ۴ میلیارد دلار آمریکا خرید، پس از اینکه همه‌گیری ویروس کرونا تاسیسات تولید فیلمش را به تعطیلی کشاند، قصد دارد مقر خود را در آتلانتا ترک و برای ۵ سال آینده به سیدنی نقل مکان کند.

یکی از افراد آگاه در این استودیوی فیلم‌سازی با افشای این مطلب گفت: هیچ‌جای دنیا نیست که مانند استرالیا، برای فیلم‌ساختن مناسب باشد.

وی افزود: سیدنی مکانی ایده‌آل برای فیلم‌های پرفروش مارول است؛ زیرا اکثر این فیلم‌ها در اصل در برابر پرده سبز فیلم‌برداری می‌شوند. این استودیو قصد دارد، کل فعالیت‌های خود را از آمریکا به سیدنی منتقل کند.

گفته می‌شود که کوین فایگی، رییس مارول قرار است به طور دائمی به سیدنی نقل مکان کند و فیلم‌های آینده مارول در فاکس استودیوز سیدنی (در مور پارک) تهیه شود. فیلم‌هایی که قرار است در سیدنی ساخته شود شامل نگهبانان کهکشان ۳ با نقش آفرینی کریس پرت، پلنگ سیاه ۲، کاپیتان مارول ۲ با حضور بری لارسون و دنباله‌ای بر فیلم دکتر استرنج با بازی بندیکت کامبربچ خواهد بود.

البته فیلم ثور: عشق و تندر با نقش آفرینی هنرپیشه اهل بایرون بی، کریس همسورث، نیز هم اکنون در استرالیا در حال فیلمبرداری است.

پیش از این نیز اعلام شده بود که تعدادی از چهره‌های مشهور هالیوود، به دلیل مشکلات ناشی از همه‌گیری کرونا، به استرالیا نقل مکان کرده‌اند و ساخت فیلم‌های خود را در اینجا دنبال می‌کنند. از جمله این چهره‌های سینمایی می‌توان به زک افران، مت دیمون و ناتالی پورتمن اشاره کرد.

فعالیت‌های سینمایی در منطقه بایرون بی آنقدر زیاد شده که حتی نام «هالیوود ۲٫۰» را روی آن گذاشته‌اند.

تازه‌ترین هنرپیشه معروفی نیز که اخیرا قرارداد بازی در فیلمی از مارول را امضا کرده که در استرالیا تهیه می‌شود؛ جنیفر لارنس است. او برای بازی در فیلم جدید چهار شگفت‌انگیز مارول به استرالیا می‌آید.

همچنین گفته می‌شود که جولیا رابرتس و شان پن نیز به زودی فیلم هیجان‌انگیز سیاسی ‘Gaslit’ را در سیدنی آغاز خواهند کرد.

منبع: دیلی میل


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , فرهنگی
ارسال دیدگاه