وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 19 April 2024
» اجتماعی » مرگ ۳ کودک در آتش‌سوزی خودرویی در بریزبن

تاریخ انتشار : 1398/12/01 - 9:22

مرگ ۳ کودک در آتش‌سوزی خودرویی در بریزبن

صدای استرالیا- پلیس استرالیا از کشته شدن چهار نفر از جمله سه کودک در پی آتش گرفتن یک خودرو در شهر "بریزبِن" این کشور خبر داد.

مرگ ۳ کودک در آتش‌سوزی خودرویی در بریزبن

صدای استرالیا- پلیس استرالیا از کشته شدن چهار نفر از جمله سه کودک در پی آتش گرفتن یک خودرو در شهر “بریزبِن” این کشور خبر داد.

امدادگران اجساد این کودکان را که همگی زیر ۱۰ سال سن داشته‌اند، داخل این خودروی آتش گرفته پیدا کردند.

جسد یک مرد که از آشنایان این کودکان بوده نیز داخل خودرو پیدا شده و هم‌چنین یک زن که به شدت دچار سوختگی‌های جدی شده به بیمارستان منتقل شده‌است.

پلیس می‌گوید که محل حادثه در “کمپ هیل” در شرق شهر بریزبن را به عنوان صحنه جرم محصور کرده‌است

تحقیقات در این زمینه به تازگی آغاز شده اما به گفته پلیس حریق، این خودرو را به طور کامل در بر گرفته است.

امدادگران هم‌چنین از امدادرسانی به عابر پیاده‌ای خبر داده‌اند که تمام تلاش خود را برای دسترسی به سرنشینان این خودرو و نجات آن‌ها انجام داده بود. سخنگوی اورژانس “کوئینزلند” اظهار داشته که وی دچار “سوختگی در ناحیه صورت” شده و به بیمارستان منتقل شده است.

پلیس ساعت ۰۸:۳۰ صبح به وقت محلی و بلافاصله پس از وقوع این حادثه خود را به صحنه رسانده است.

شاهدان عینی حاضر در محل حادثه اعلام کرده‌اند در پی وقوع این حادثه یک زن در حالی که در آتش می‌سوخته از خودرو خارج شده است. به گفته شاهدان این زن فریاد می‌کشیده که “او بنزین روی من ریخته است.”

پلیس اعلام کرده که برای تأیید جزئیات مربوط به هویت قربانیان هنوز خیلی زود است و هم‌چنین از اظهار نظر درباره سوالات مربوط به امکان خشونت خانوادگی در این حادثه خودداری کرد.

بنا بر گزارش شبکه خبری بی‌بی‌سی، بسیاری از مقامات استرالیا از جمله نخست وزیر استرالیا، برخی نمایندگان مجلس و رئیس پلیس این کشور، وقوع این حادثه را تسلیت گفته‌اند.

منبع: ایسنا


برچسب ها : ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر
ارسال دیدگاه