وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 28 April 2024
» اجتماعی » شلیک پلیس به دختری که مادرش را به قتل رساند

تاریخ انتشار : 1402/12/21 - 4:26

شلیک پلیس به دختری که مادرش را به قتل رساند

صدای استرالیا - در حادثه‌ای هولناک در ملبورن پلیس به دختری که مادرش را با ضربات چاقو به قتل رسانده بود شلیک کرد و او را کشت.


صدای استرالیا – در حادثه‌ای هولناک در ملبورن پلیس به دختری که مادرش را با ضربات چاقو به قتل رسانده بود شلیک کرد و او را کشت.

این حادثه بعدازظهر روز جمعه در منطقه Lower Plenty در شمال‌شرقی ملبورن رخ داد.

حوالی ساعت ۶:۳۰ بعدازظهر جمعه پلیس در جریان یک حادثه در خیابان کت در شمال‌شرقی ملبورن قرار گرفت، حادثه‌ای که در آن یک زن ۲۶ ساله تلاش کرده بود پس از وارد کردن ضربات چاقو به یک زن ۵۲ ساله او را به آتش بکشند.

اسکات کالسون، مقام بلندپایه پلیس ویکتوریا در خصوص این حادثه گفت: پلیس پس از حضور در محل با زنی مواجه شد که با چاقو در حال حمله کردن به مادر خود بود و هیچ راهی جز شلیک به فرد مهاجم نبود.

وی تصریح کرد: پلیس در ابتدا از فرد مهاجم خواست تا چاقوی خود را به زمین بیاندازد اما او همچنان به حمله به مادر و دیگر افراد حاضر در محل ادامه داد تا اینکه هدف گلوله قرار گرفت.

او این حادثه را “یک فاجعه مطلق” توصیف کرد اما گفت که افسران انتخاب دیگری نداشتند.

وی گفت که کاملاً از مأمور شلیک کننده حمایت می‌کند.

پلیس هویت مقتول را جوآن پری، ۵۳ ساله اعلام کرد که به عنوان یک مددکار اجتماعی مشغول به کار بوده است.

همسایگان گفتند که آنها حداقل صدای پنج شلیک اسلحه را شنیده‌اند. با این حال، پلیس تأیید نکرده که چه تعداد شلیک شده یا به کجای بدن این زن شلیک شده است.

دختر ۲۶ ساله زن مقتول به دلیل یک موضوع غیر مرتبط با وثیقه آزاد بود و در مورد رابطه‌ای که با مادرش داشت، از سوی پلیس شناخته شده بود.

منبع: ۷ نیوز


برچسب ها : ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه