وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ | Tuesday 19 March 2024
» اخبار » دنیل ارزانی مسافر روسیه شد

تاریخ انتشار : 1397/03/14 - 3:16

دنیل ارزانی مسافر روسیه شد

صدای استرالیا - دنیل ارزانی بازیکن ایرانی الاصل باشگاه ملبورن در جمع بازیکنان کلیدی تیم ملی استرالیا برای راهیابی به جام جهانی 2018 روسیه قرار گرفت.

دنیل ارزانی مسافر روسیه شد

صدای استرالیا – دنیل ارزانی بازیکن ایرانی الاصل باشگاه ملبورن در جمع بازیکنان کلیدی تیم ملی استرالیا برای راهیابی به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه قرار گرفت.

فن مارویک، سرمربی تیم ملی استرالیا در خصوص حضور ارزانی در تیم ملی استرالیا گفت: ارزانی ستاره تیم ملبورن سیتی است و می‌تواند همانند جادوگر به همراه تیم ملی استرالیا در جام جهانی روسیه، بدرخشد و استعدادهای بی نظیر خود را به نمایش بگذارد.

او ادامه داد: من تلاش می‌کنم تا از تمامی بازیکنانم در بازی‌ها استفاده کنم و باید بگویم انتخاب لیست نهایی بازیکنان برای سفر به محل برگزاری بازی‌های جام جهانی برای من بسیار دشوار است.

ّیشتر بخوانید: آشنایی با تیم فوتبال استرالیا در جام جهانی

فن مارویک گفت: ارزانی ستاره جوان تیم من است و به جام جهانی روسیه سفر خواهد کرد. او بازی های کمتری را در مقابل بازیکنانی همانند کیهیل و میگلن انجام داده است ولی با این حال ما به روسیه سفر خواهیم کرد و معتقدم این گروه از بازیکنان می‌توانند سبب افتخار استرالیا در فوتبال جهان شوند.

تیم ملی فوتبال استرالیا در گروه C جام جهانی روسیه قرار دارد و با تیم‌های فرانسه، پرو و دانمارک همگروه است و اولین بازی این تیم در تاریخ ۲۶ خرداد برابر تیم ملی فرانسه است.

منبع: سایت گل


برچسب ها : , , , ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , ورزشی , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه