وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 28 April 2024
» اخبار » برگزاری نمایشگاه آثار شاخص استیو مک‌کوری در ملبورن

تاریخ انتشار : 1402/11/23 - 1:53

برگزاری نمایشگاه آثار شاخص استیو مک‌کوری در ملبورن

صدای استرالیا - نمایشگاه آثار برجسته «استیو مک کوری»  پس از یک اجرای موفقیت آمیز در سیدنی، در فوریه 2024 در Seaworks Williamstown ملبورن برگزار می‌شود.


صدای استرالیا – نمایشگاه آثار برجسته «استیو مک کوری»  پس از یک اجرای موفقیت آمیز در سیدنی، در فوریه ۲۰۲۴ در Seaworks Williamstown ملبورن برگزار می‌شود.

برای لذت بردن از یکی از کامل‌ترین مجموعه آثار استیو مک کوری، چهره مشهور دنیای بین‌المللی عکاسی، آماده شوید: با بیش از ۱۰۰ عکس با فرمت بزرگ، درک عمیقی از عکاسی او در ۴۰ سال گذشته به دست خواهید آورد.

بلیت‌ها در حال حاضر برای فروش گذاشته شده‌اند، پس بلیت خود را اینجا بگیرید تا جزو اولین بازدیدکنندگان این نمایشگاه عکاسی باورنکردنی باشید.

استیو مک‌کوری به خاطر ثبت تصاویری که درگیری‌ها، فرهنگ‌های در معرض خطر، سنت‌های باستانی و جامعه معاصر را در بر می‌گیرد، مشهور است. عکس‌های او رویدادها و مبارزات تاریخی مختلفی را ثبت می‌کنند، اما چیزی که کار مک‌کوری را بسیار جذاب می‌کند این است که او همیشه عنصر انسانی را در هر تصویر برجسته می‌کند.

این چیزی است که مشهورترین و شناخته شده‌ترین عکس او با عنوان “دختر افغان” را بسیار قدرتمند کرده است. پرتره چشمگیر یک دختر جوان در یک کمپ پناهندگان، که مستقیماً به لنز دوربین خیره شده، ارتباطی انسانی با بینندگان ایجاد می‌کند که غیرقابل انکار است. این بر روی جلد نشنال جئوگرافیک قرار گرفت و به سرعت به چهره جنگ افغانستان تبدیل شد و امروز نیز یک تصویر قدرتمند باقی مانده است.

اکنون در این سفر بی‌سابقه از طریق الهام، زندگی و کار هنرمند – که قبلاً با برخی از معتبرترین جوایز در صنعت شناخته شده است – می‌توانید حکایت‌های الهام‌بخش بیشتری را از سراسر جهان کشف کنید. با استفاده از راهنماهای صوتی، بازدیدکنندگان می‌توانند داستان پشت تصاویر ۴۲ عکس انتخابی را از زبان خود استیو مک کوری بشنوند.

زمان برگزاری نمایشگاه: از ۲۸ فوریه

مکان: Seaworks Williamstown

کسب اطلاعات بیشتر و تهیه بلیط: https://stevemccurryicons.com/melbourne


برچسب ها : ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , جشن ها و رویدادها , فرهنگی , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه