وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 27 April 2024
» اجتماعی » احتمال افزایش هزینه‌های پزشکی در استرالیای جنوبی

تاریخ انتشار : 1402/12/28 - 23:45

احتمال افزایش هزینه‌های پزشکی در استرالیای جنوبی

صدی استرالیا - پزشکان در استرالیای جنوبی هشدار می‌دهند اگر تغییرات آتی در مالیات بر حقوق و دستمزد حذف نشود، حق ویزیت آنها گران‌تر شده و مراجعه به آنها کمتر خواهد شد.

استرالیا یکی از 10 کشوری که پزشکان بیشترین درآمد را دارند

صدی استرالیا – پزشکان در استرالیای جنوبی هشدار می‌دهند اگر تغییرات آتی در مالیات بر حقوق و دستمزد حذف نشود، حق ویزیت آنها گران‌تر شده و مراجعه به آنها کمتر خواهد شد.

چندین نهاد مراقبت‌های بهداشتی از دولت ایالتی خواستند که در این مورد تجدید نظر کند و از بیماران نیز برای حمایت، درخواست کمک کرده‌اند.

پزشکان عمومی استرالیای جنوبی می‌گویند که با مالیات جدید بر حقوق و دستمزد که در شرف اجرایی شدن است، آنها باید طرح موسوم به بالک‌بیل را کنار بگذارند و هزینه‌ها را حدود ۱۲ دلار در هر ویزیت افزایش دهند.

دکتر دنیل بایرنز، یکی از پزشکان عمومی در استرالیای جنوبی می‌گوید که طرح جدید برای او سالانه ۱۴۰ هزار دلار هزینه اضافی در بر خواهد داشت.

وی افزود: تنها یک راه برای تامین این هزینه وجود دارد و آن هم از جیب بیماران است.

پائولین رایت، یک بیمار می‌گوید این موضوع بر همه افرادی که پولی برای پرداخت ندارند تأثیر می‌گذارد. البته پیتر مالیناوسکاس، نخست وزیر استرالیای جنوبی در این باره می‌گوید که این تغییرات، مالیات جدیدی نیست. او گفت: ما سیاستی را تغییر نداده‌ایم.

منبع: ۹ نیوز


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه