وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 27 April 2024
» اجتماعی » «های‌استریت» ملبورن باحال‌ترین خیابان دنیا شد

تاریخ انتشار : 1402/12/28 - 3:40

«های‌استریت» ملبورن باحال‌ترین خیابان دنیا شد

صدای استرالیا- خیابان «های‌استریت» ملبورن در رتبه بندی جدیدی که «تایم آوت» منتشر کرده، به‌عنوان باحال‌ترین خیابان جهان معرفی شده است.


صدای استرالیا- خیابان «های‌استریت» ملبورن در رتبه بندی جدیدی که «تایم آوت» منتشر کرده، به‌عنوان باحال‌ترین خیابان جهان معرفی شده است.

این خیابان که از حومه‌های پرستون، نورت‌کوت و تورنبری عبور می‌کند، از خیابان‌هایی در توکیو، ونکوور، برلین و منهتن پیشی گرفته است و در میان ۳۰ خیابان از اقصی نقاط جهان، رتبه اول را کسب کرده است.

تایم آوت برای تهیه این لیست، از تیم جهانی خود نظرسنجی کرده است.

معیارهای انتخاب هم شامل ترکیبی از فرهنگ، غذاخوری و زندگی شبانه بوده است.

خیابان های‌استریت به لطف رستوران‌هایی مانند ساندویچ فروشی جوجو که به سرعت در حال محبوب شدن است، بارهایی مانند گیگی روفتاپ و یک سینمای مستقل، رتبه اول را کسب کرده است. مکان‌های موسیقی زنده مانند‌ «های نوت» و کلوپ اجتماعی نورتکوت نیز به تثبیت جایگاه این خیابان در صدر این لیست کمک کرده‌اند.

لیا گلین، سردبیر تایم اوت ملبورن، گفت: این خیابان از تمام جهات باحال است ورستوران‌های عالی، بارهای مخفی، مکان‌های موسیقی زنده و مغازه‌های خاص آن را جذاب کرده‌اند. اما این خیابان حسی از روحیه اجتماعی نیز در خود دارد و از همه افراد استقبال می‌کند.

سایر خیابان‌هایی که در رتبه‌های برتر قرار دارند نیز به این شرح هستند:

خیابان ‌هالیوود در هنگ کنگ: یکی از قدیمی‌ترین خیابان‌های جهان که به مغازه‌های عتیقه فروشی و گالری‌های هنری خود معروف است.

خیابان یازدهم شرقی در آستین تگزاس: یکی از متنوع‌ترین محله‌های شهر که پر از موسیقی است.

خیابان گواتمالا در بوئنوس آیرس: این خیابان در حال تبدیل شدن به یکی از نقاط داغ و رو به رشد برای غذاخوری با رستوران‌های دو ستاره میشلن است.

خیابان کامرشیال در ونکوور: این خیابان به کتابفروشی‌های دست دوم، فروشگاه‌های موسیقی، پیتزا فروشی‌ها و رستوران‌های سوشی معروف است.

منبع: شبکه خبری نیوز


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , دانستنی های استرالیا , پیشنهاد سردبیر , گردشگری
ارسال دیدگاه