وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Wednesday 1 May 2024
» اجتماعی » افزایش خشونت در آلیس اسپرینگز؛ پست استرالیا تحویل مرسولات را متوقف کرد

تاریخ انتشار : 1401/12/18 - 5:22

افزایش خشونت در آلیس اسپرینگز؛ پست استرالیا تحویل مرسولات را متوقف کرد

صدای استرالیا - شرکت دولتی استرالیا پست تحویل مرسولات پستی به صدها خانه و کسب‌وکار را در آلیس اسپرینگز به دلیل افزایش جرم و جنایت در این منطقه به حالت تعلیق درآورده است.


صدای استرالیا – شرکت دولتی پست استرالیا تحویل مرسولات پستی به صدها خانه و کسب‌وکار را در آلیس اسپرینگز به دلیل افزایش جرم و جنایت در این منطقه به حالت تعلیق درآورده است.

بن فوردهام از ایستگاه رادیویی ۲GB گفت که پست استرالیا خدمات تحویل مرسوله خود را پس از اینکه یکی از پستچی‌هایش در آلیس اسپرینگز مورد حمله قرار گرفت، متوقف کرد.

پست استرالیا به این ایستگاه رادیویی گفت که تعلیق شدید خدمات تحویل زمانی رخ می‌دهد که آسیبی به کارکنان وارد شود و تعلیق خدمات تحویل در آلیس اسپرینگز تا زمان به نتیجه رسیدن مذاکرات با پلیس، نمایندگان پارلمان و مقام‌های محلی ادامه خواهد داشت.

پست استرالیا در نامه‌ای به ساکنان آلیس اسپرینگز هم با اشاره به اینکه پرسنل بخش خدمات تحویل استرالیا پست انتظار کار در محیطی امن را دارند، اعلام کرد که به دلیل وقوع تعدادی از حوادث، تحویل مرسولات پستی به این منطقه به مدت نامعلومی به تعویق افتاده است. پس از ازسرگیری خدمات بخش تحویل، مرسولات پستی به دست مردم آلیس اسپرینگز خواهند رسید.

آلیس اسپرینگز با بحران جرم و جنایت مواجه بوده و دولت فدرال با درخواست‌هایی برای مداخلات بیشتر در این زمینه مواجه است.

دولت استرالیا اخیرا مجددا ممنوعیت مشروبات الکلی را برای جوامع آلیس اسپرینگز اعمال کرد تا میزان جرم و جنایت را کاهش دهد. آخرین آمار پلیس قلمرو شمالی نشان می‌دهد که تعداد حملات بین سال‌های ۲۰۲۱ تا ۲۰۲۲ افزایش ۵۱ درصدی داشته است. تعداد حملات مربوط به خشونت خانگی ۶۵ درصد افزایش یافت. تعداد حملات مرتبط با الکل هم ۶۸ درصد بیشتر شده است. خسارات به اموال ۵۵ درصد و سرقت‌های تجاری هم ۴۷ درصد افزایش یافته است.

منبع: ۹ نیوز


برچسب ها : , , , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر
ارسال دیدگاه