وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ | Tuesday 19 March 2024
» اجتماعی » گیاه‌تان اگر خشک شد، پس بدهید؛ بانینگز گیاهان‌اش را یک سال بیمه می‌کند

تاریخ انتشار : 1399/09/20 - 6:11

گیاه‌تان اگر خشک شد، پس بدهید؛ بانینگز گیاهان‌اش را یک سال بیمه می‌کند

صدای استرالیا - همه دوست دارند خانه‌ای پر از گیاهان شاداب و سرسبز و گل‌های زیبا داشته باشند؛ اما سرزنده نگه‌داشتن یک گیاه کار هر کسی نیست.


صدای استرالیا – همه دوست دارند خانه‌ای پر از گیاهان شاداب و سرسبز و گل‌های زیبا داشته باشند؛ اما سرزنده نگه‌داشتن یک گیاه کار هر کسی نیست. اما خوشبختانه، بانینگز فهمیده که بسیاری از مشتریانش‌، نمی‌توانند از گیاهان‌شان به خوبی مراقبت کنند، به همین دلیل سیاست پس دادن برای گیاهان قرار داده تا به شما در ایجاد یک خانه سرسبز و پر گل و گیاه کمک کند.

برنامه بانینگز  Perfect Plant Promise نام  دارد. در قالب این برنامه مشتریان می‌توانند گیاهان خشک شده و مرده را تا ۱۲ ماه پس از خریداری، برگردانند و در ازای آن، یا گیاه جایگزین دریافت کنند یا پول‌شان را پس بگیرند. این برنامه برای تمامی انواع گیاهان، به جز نهال‌های بذری اجرا می‌شود.

در وب‌سایت بانینگز، درباره برنامه Perfect Plant Promise چنین توضیح داده شده: تمامی گیاهان ما (به‌جز نهال‌های بذری) برای ۱۲ ماه ضمانت دارند. اگر شما صد درصد از گیاه‌تان راضی نیستید، می‌توانید آن را با رسید خرید یا قبض مالیات برگردانید و ما پول‌تان را پس می‌دهیم.

تمام کاری که باید بکنید، این است که گیاه را به همراه رسید خرید آن به یکی از کارکنان در فروشگاه بانینگز نزدیک به خانه‌تان، ارایه کنید. گیاه توسط باغبان‌های حرفه‌ای بانینگز بررسی می‌شود و بسته به مورد، تصمیم گرفته می‌شود که آیا گیاه شما باید جایگزین یا پول خرید، بازپرداخت شود.

بانینگز توضیح داده که نهال‌های بذری، شامل گل‌ها، سبزیجات و گل‌های گلدانی شکوفه‌دار، گیاهانی با عمر کوتاه هستند و انتظار نمی‌رود که بیش از ۳ تا ۵ ماه در باغ زنده بمانند؛ بنابراین، از برنامه Perfect Plant Promise استثنا شده‌اند.

شروع به نگهداری از گیاهان خانگی، اگر باغبان حرفه‌ای نباشید کاری دشوار و گاهی پرهزینه است، به همین دلیل استفاده از برنامه بانینگز می‌تواند به شما کمک کند که در صورت خشک شدن گیاه‌تان، لااقل بتوانید بخشی از هزینه آن را بدون چک‌وچانه، پس بگیرید.

منبع: ۷ نیوز


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , دانستنی های استرالیا , زندگی در استرالیا , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه