وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 5 May 2024
» اجتماعی » گوگل حساب‌های کاربری غیر فعال را حذف می‌کند

تاریخ انتشار : 1402/04/31 - 6:35

گوگل حساب‌های کاربری غیر فعال را حذف می‌کند

صدای استرالیا– با اعمال سیستم امنیتی جدید از سوی گوگل، میلیون‌ها حساب کاربری جیمیل استرالیایی‌ها از دسامبر ۲۰۲۳ حذف خواهد […]

گوگل حساب‌های کاربری غیر فعال را حذف می‌کند

صدای استرالیا– با اعمال سیستم امنیتی جدید از سوی گوگل، میلیون‌ها حساب کاربری جیمیل استرالیایی‌ها از دسامبر ۲۰۲۳ حذف خواهد شد.

گوگل دیروز (جمعه ۲۱ جولای) اعلام کرد که اقدامات جدیدی را به اجرا می‌گذارد که بر اساس آن، حساب‌های کاربری جیمیل که به مدت دو سال غیر فعال بوده‌اند، حذف خواهند شد.

گوگل گفت: ما دوره عدم فعالیت حساب‌های کاربری را در همه محصولات و خدمات خود به دو سال تغییر می‌دهیم.

البته هیچ حسابی قبل از پایان مهلت دسامبر ۲۰۲۳ حذف نخواهد شد و کاربران گوگل در صورت غیرفعال ماندن حساب‌شان ایمیل‌های هشدار دریافت خواهند کرد.

بنا به اعلام گوکل، این تغییر از امروز و برای هر حساب غیر فعال گوگل اعمال می‌شود و به این ترتیب حساب‌های کاربری غیرفعال و تمام محتوای آنها از اول دسامبر ۲۰۲۳ حذف خواهند شد.

این شرکت یک راهنمای گام‌ به گام نیز برای اطمینان از ایمن بودن حساب‌های کاربری منتشر و تاکید کرده که پیش از حذف، چندین اعلان به آدرس ایمیل فرد و ایمیل تعیین شده بازیابی او ارسال خواهد کرد.

روش پیشگیری از حذف حساب کاربری

گوگل گفت: اگر اخیرا از طریق حساب کاربری خود به هر کدام از سرویس‌های ما وارد شده‌اید، حساب کاربری شما فعال در نظر گرفته شده و حذف نخواهد شد.

این شرکت راه‌هایی را برای فعال نگه داشتن حساب کاربری اعلام کرده است. کافی است با ورود به حساب کاربری خود، یکی از موارد زیر را انجام دهید:

  خواندن یا ارسال ایمیل

  انجام جست‌وجو در گوگل

  استفاده از گوگل درایو

  تماشای ویدیو در یوتیوب

  دانلود کردن اپلیکیشن در پلی استور

  استفاده از Sign In گوگل برای ورود به اپلیکیشن‌های دیگر

منبع: ۷ نیوز


برچسب ها : ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر
ارسال دیدگاه