وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 29 March 2024
» اجتماعی » گام مهم دولت استرالیا؛ واکسن کرونای رایگان برای ۲۵ میلیون استرالیایی

تاریخ انتشار : 1399/05/29 - 7:03

گام مهم دولت استرالیا؛ واکسن کرونای رایگان برای ۲۵ میلیون استرالیایی

صدای استرالیا – دولت استرالیا قراردای را امضا کرده است تا بتواند در کمترین زمان واکسن کرونای رایگان در اختیار تمامی استرالیایی‌ها قرار دهد.


صدای استرالیا – دولت استرالیا قراردای را امضا کرده است تا بتواند در کمترین زمان واکسن کرونای رایگان در اختیار تمامی استرالیایی‌ها قرار دهد.

دانشگاه آکسفورد به همراه غول داروسازی انگلیس به نام آسترا زنکا (Astra Zeneca) در حال انجام مراحل نهایی تولید واکسن کرونا هستند و دولت استرالیا با امضای این قرارداد در زمره اولین کشورهایی خواهد بود که این واکسن را در صورت موفقیت در اختیار خواهد داشت.

انتظار می‌رود درصورت موفق بودن مرحله تست انسانی واکسن کرونا، این واکسن اوایل سال آینده به مرحله تولید برسد و دولت اسکات موریسون اواخر شب گذشته اعلام کرد که این توافق را امضا کرده است.

واکسن دانشگاه آکسفورد در مرحله سوم آزمایش قرار دارد و در حال حاضر در کشورهای انگلیس، برزیل، آفریقای جنوبی مورد تست قرار گرفته است و به زودی تست آن در آمریکا نیز آغاز خواهد شد.

دولت استرالیا در همین حال قراردای ۲۵ میلیون دلاری با یک شرکت سرنگ‌سازی با نام بکتون دیکسون نیز امضا کرده است تا سرنگ‌های مورد نیاز را تهیه کند.

منبع: ۷ نیوز


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه