وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 29 March 2024
» اجتماعی » نیاز فوری صلیب سرخ به اهدای خون طی دو هفته آینده

تاریخ انتشار : 1399/05/29 - 5:34

نیاز فوری صلیب سرخ به اهدای خون طی دو هفته آینده

صدای استرالیا- صلیب سرخ استرالیا از تمامی شهروندان استرالیایی که شرایط اهدای خون را دارند درخواست همیاری کرد. صلیب سرخ […]

نياز فوری صليب سرخ به اهدای خون طی دو هفته آينده

صدای استرالیا- صلیب سرخ استرالیا از تمامی شهروندان استرالیایی که شرایط اهدای خون را دارند درخواست همیاری کرد.

صلیب سرخ استرالیا به دلیل کاهش روند اهدای خون به واسطه اعمال محدودیت‌‌های قرنطینه با کمبود منابع خونی مواجه است. به همین دلیل از شهروندان درخواست کمک فوری کرده است. این سازمان می‌گوید تا دو هفته آینده به ۱۰ هزار و ۳۸۳ مورد اهدای خون و پلاسما نیاز دارد. در غیر این صورت بیماران بدحال، زنان باردار و بیماران سرطانی در وضعیت نامناسبی قرار خواهند گرفت.

شلی پارک مدیر اجرایی مرکز لایف‌بلاد می‌گوید هر هفته ۳۱ هزار اهدای خون در سرتاسر استرالیا لازم است. به گفته او پنج هزار نوبت اهدای خون طی سه ماه گذشته لغو شده است.

صلیب سرخ استرالیا به مردم اطمینان داده است که تمامی مقررات ایمنی کووید-۱۹ در مراکز اهدای خون رعایت می‌شود. تنها افراد سالم اجازه اهدای خون را دارند از این رو معاینات سلامت سختگیرانه‌ای پیش از تعیین وقت برای اهدای خون روی اهداکنندگان اجرا می‌شود.

برای تعیین وقت اهدای خون می‌توانید سری به وب‌سایت لایف‌بلاد (https://www.lifeblood.com.au) بزنید، با ۱۳۱۴۹۵ تماس بگیرید و یا اپلیکیشن Donate Blood را نصب کنید.

منبع: ۹News

خبر مرتبط:

مرد بازو طلای استرالیا بازنشسته شد!

 


برچسب ها :
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر
ارسال دیدگاه