وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 20 April 2024
» اخبار » کانتاس، امسال هم امن‌ترین شرکت هواپیمایی جهان است

تاریخ انتشار : 1399/10/25 - 5:15

کانتاس، امسال هم امن‌ترین شرکت هواپیمایی جهان است

صدای استرالیا- وب‌سایت AirlineRatings.com امن‌ترین شرکت‌های هواپیمایی جهان در سال ۲۰۲۱ را معرفی کرده که شرکت کانتاس استرالیا در صدر […]

کانتاس، امسال هم امن‌ترین شرکت هواپیمایی جهان است

صدای استرالیا- وب‌سایت AirlineRatings.com امن‌ترین شرکت‌های هواپیمایی جهان در سال ۲۰۲۱ را معرفی کرده که شرکت کانتاس استرالیا در صدر این فهرست قرار گرفته است.

این وب سایت ۳۸۵ شرکت هواپیمایی را با توجه به شاخص‌هایی مانند حوادث سقوط هواپیما و سن هواپیماها بررسی و ۲۰ شرکت برتر را معرفی کرده که بر اساس آن، شرکت استرالیایی کانتاس، به عنوان امن‌ترین شرکت هواپیمایی انتخاب شده و بالاتر از قطر ایرویز قرار گرفته است. شرکت‌های ایر نیوزیلند و سینگاپور ایرلاینز نیز در رده‌های سوم و چهارم قرار گرفته‌اند.

AirlineRatings تعهد کانتاس به بازآموزی خلبانان پیش از بازگشت به کار پس از تعطیلی پروازها در دوران کرونا را شایسته تقدیر دانسته و اعلام کرده که یک خلبان هواپیمای ۷۳۷ کانتاس، پیش از بازگشت به آسمان، باید یک دوره ۶ روزه بازآموزی را بگذراند.

کانتاس در سال‌های ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۷ پیاپی عنوان امن‌ترین شرکت هواپیمایی را از آن خود کرده بود. در سال ۲۰۱۸ وب سایت AirlineRatings اعلام کرد که نمی‌تواند شرکت برتر را انتخاب کند و به همین دلیل، ۲۰ شرکت امن را بدون رده بندی معرفی کرد. در سال ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ اما دوباره رتبه امن‌ترین شرکت هواپیمایی به کانتاس رسیده بود.

در سال‌های قبل، این وب‌سایت امن‌ترین شرکت را معرفی می‌کرد و ۱۹ شرکت دیگر را فقط به صورت الفبایی فهرست می‌کرد، اما امسال، رده‌های ۲ تا ۲۰ نیز بر اساس سنجش شاخص‌های امنیت معرفی شده‌اند.

فهرست امن‌ترین شرکت‌های هواپیمایی جهان در سال ۲۰۲۱ به این شرح است:

۱٫ Qantas
۲٫ Qatar Airways
۳٫ Air New Zealand
۴٫ Singapore Airlines
۵٫ Emirates
۶٫ EVA Air
۷٫ Etihad Airways
۸٫ Alaska Airlines
۹٫ Cathay Pacific Airways
۱۰٫ British Airways
۱۱٫ Virgin Australia/Virgin Atlantic
۱۲٫ Hawaiian Airlines
۱۳٫ Southwest Airlines
۱۴٫ Delta Air Lines
۱۵٫ American Airlines
۱۶٫ SAS
۱۷٫ Finnair
۱۸٫ Lufthansa
۱۹٫ KLM
۲۰٫ United Airlines

منبع: سی ان ان


برچسب ها : ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , اقتصادی
ارسال دیدگاه