وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 27 April 2024
» اجتماعی » ویکتوریا، پایتخت جریمه کشور با درآمد یک میلیارد دلاری

تاریخ انتشار : 1403/01/04 - 6:02

ویکتوریا، پایتخت جریمه کشور با درآمد یک میلیارد دلاری

صدای استرالیا - ویکتوریا پایتخت جریمه کشور است اما دولت ایالتی تحت فشار است تا رویکرد تنبیهی خود را برای افزایش درآمد کاهش دهد زیرا تعداد رو به رشدی از افراد کم درآمد با استرس مالی شدید روبرو هستند.


صدای استرالیا – ویکتوریا پایتخت جریمه کشور است اما دولت ایالتی تحت فشار است تا رویکرد تنبیهی خود را برای افزایش درآمد کاهش دهد زیرا تعداد رو به رشدی از افراد کم درآمد با استرس مالی شدید روبرو هستند.

انتظار می‌رود که این ایالت در سال مالی جاری تقریباً یک میلیارد دلار از جریمه‌ها دریافت کند که بالاترین رقم در سراسر استرالیا است.

افزایش مجازات‌ها به دنبال افزایش استفاده از فناوری‌های پیشرفته است که به مقامات کمک می‌کند وسایل نقلیه ثبت نشده را شناسایی کنند.

دولت قصد دارد در این سال مالی ۲٫۸ میلیون اخطاریه تخلفات رانندگی را رسیدگی کند، در حالی که در سال ۲۰۲۲-۲۰۲۳ این رقم ۱٫۸ میلیون بود.

در سال‌های ۲۰۲۲-۲۳، دولت ۶۵۶ هزار و ۱۸۶ حکم فوق‌العاده برای جریمه‌های رانندگی پرداخت نشده صادر کرد که به لطف «کمپین‌های اجرای بدهی» ویژه و به کارگیری فناوری تشخیص خودکار شماره پلاک، ۴۶ درصد بیشتر از هدف خود بود.

هیچ حوزه قضایی دیگری تا این حد به جریمه نقدی وابسته نیست.

تحلیلی توسط روزنامه The Age نشان می‌دهد که انتظار می‌رود جریمه‌های ۹۴۲ میلیون دلاری جمع‌آوری‌شده در ویکتوریا حدود ۱٫۱ درصد از کل درآمد دولت ایالتی در سال‌های ۲۰۲۳-۲۴ را تشکیل دهد، که بسیار بالاتر از میانگین تمام ایالت‌های استرالیا (۰٫۷ درصد) است.

در کل جمعیت، مجموع مبلغ جریمه ویکتوریا حدود ۱۳۷٫۴۰ دلار برای هر نفر است، در مقایسه با میانگین ملی ۹۶٫۹۰ دلار برای هر نفر، و ۸۱٫۶۰ دلار برای هر نفر در نیوساوت‌ولز.

در کوئینزلند، جایی که جمعیت آن کمتر از ویکتوریا است، دولت انتظار دارد در سال‌های ۲۰۲۳-۲۰۲۳ حدود ۸۱۴ میلیون دلار به عنوان “جریمه و مصادره” جمع آوری کند.

این مقدار کمتر از یک درصد از کل درآمد کوئینزلند است. کارشناسان حقوقی هشدار می‌دهند که با افزایش خودکار سطوح جریمه نقدی هر ساله مطابق با افزایش هزینه‌های زندگی، بسیاری از افرادی که درآمد پایینی دارند – که قبلاً مجبور شده‌اند مسافت‌های بیشتری را تا شغل خود طی کنند – از لبه پرتگاه خارج می‌شوند.

منبع: روزنامه ایج


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه