وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 4 May 2024
» اجتماعی » تولد ۳۱ سالگی فراز طاهر؛ سفر خانواده پناهجوی پاکستانی به سیدنی

تاریخ انتشار : 1403/02/06 - 5:17

تولد ۳۱ سالگی فراز طاهر؛ سفر خانواده پناهجوی پاکستانی به سیدنی

صدی استرالیا - خانواده پناهجوی پاکستانی که در حادثه بوندای جانکشن به قتل رسید با سفر به استرالیا توانستند در روز تولدش جنازه او را ببینند.


صدی استرالیا – خانواده پناهجوی پاکستانی که در حادثه بوندای جانکشن به قتل رسید با سفر به استرالیا توانستند در روز تولدش جنازه او را ببینند.

روز گذشته (چهارشنبه) قرار بود برای فراز طاهر و خانواده‌اش روزی برای جشن باشد، جشن تولد ۳۱ سالگی فراز، اما به جای آن، خانواده‌اش توانستند برای اولین بار پیکرش را ببینند.

فراز طاهر یکی از شش نفر و تنها مردی بود که روز سیزدهم ماه آوریل در حمله‌ جوئل کوچی به خریداران در مرکز خرید وست‌فیلد بوندای جانکشن کشته شد. همه قربانیان دیگر زن بودند.

طاهر در اولین شیفت کاری خود به عنوان نگهبان امنیتی در وست‌فیلد بود که کوچی به مرکز خرید حمله کرد. این مرد ۳۱ ساله تنها یک سال پیش به عنوان پناهنده به استرالیا آمده بود تا از آزار و اذیت در کشور مادری‌اش، پاکستان، فرار کند.

خانواده او روز چهارشنبه پیش از مراسم تشییع جنازه فراز در روز جمعه به استرالیا رسیدند. مظفر طاهر، برادر بزرگتر او گفت: ما می‌خواهیم از مردم استرالیا برای نشان دادن عشق و همدردی به یک غریبه که به یک قهرمان تبدیل شد، تشکر کنیم.

منبع: ۷ نیوز


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه