وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 25 April 2024
» اجتماعی » هفت کاری که هرگز نباید در هتل انجام دهید

تاریخ انتشار : 1401/05/26 - 6:49

هفت کاری که هرگز نباید در هتل انجام دهید

صدای استرالیا – یک کارمند هتل هفت کاری را که هرگز هنگام اقامت در هتل انجام نمی‌دهد، فاش کرد. از […]

هفت کاری که هرگز نباید در هتل انجام دهید

صدای استرالیا – یک کارمند هتل هفت کاری را که هرگز هنگام اقامت در هتل انجام نمی‌دهد، فاش کرد. از ننشستن روی روتختی تا راه نرفتن با پای برهنه.

اونجلین یک ویدیوی TikTok را به اشتراک گذاشته تا به مسافران درباره بایدها و نبایدها پس از ورود به هتل هشدار دهد.

اونجلین به محض ورود به هتل، همیشه کنترل از راه دور تلویزیون را با دستمال‌های ضدعفونی‌کننده تمیز (شماره یک) و از نوشیدن بدون لیوان خودداری می‌کند. وی همچنین قبل از استفاده از لیوان‌های موجود در اتاق هتل، آنها را می‌شوید. (شماره دو)

اونجلین با اشاره به اینکه هرگز روی روتختی نمی‌نشیند (شماره سه)، گفت: روتختی، ملحفه نیست، پتو هم نیست بلکه روی آنها قرار دارد. اولین کار بعد از اینکه وارد اتاق هتل می‌شوم، این است که روتختی را کنار می‌زنم. روتختی‌ها اغلب شسته نمی‌شوند. روتختی‌ها احتمالا سالی یکبار شسته می‌شوند، پس روی آنها ننشینید.

به گفته وی اغلب هتل‌های سطح بالا به جای روتختی از ملحفه تخت استفاده می‌کنند که واقعا بهتر است.

هرگز با پای برهنه راه نروید

این کارمند هتل گفت که او همیشه با دمپایی در اتاق راه می‌رود و دوش می‌گیرد (شماره چهار). وی گفت: هرگز با پاهای برهنه در اتاق هتل یا متل فرش شده، قدم نمی‌زنم. همیشه یک جفت دمپایی دارم. بدون پوشیدن آنها دوش هم نمی‌گیرم.

اونجلین همچنین گفت که هرگز از سطل یخ بدون قرار دادن یک کیسه پلاستیکی در داخل آن استفاده نمی‌کند (شماره پنج). برخی افراد از سطل یخ بدون کیسه پلاستیکی استفاده می‌کنند. این کار را نکنید. داخل آن کیسه پلاستیکی بگذارید.

هرگز از لیف حمام استفاده نکنید

یکی دیگر از اقلامی که اونجلین از استفاده از آنها برای صورت و بدن خود خودداری می کند، لیف حمام است (شماره شش). وی گفت: من از حوله استفاده می‌کنم اما از لیف حمام استفاده نمی‌کنم. صدها و بلکه هزاران نفر از لیف حمام روی بدن خود استفاده کرده‌اند و این لیف‌ها شسته و استریل نمی‌شوند.

یک اقدام ایمنی

به عنوان یک اقدام ایمنی، اونجلین به ویژه زمانی که تنها سفر می‌کند، هرگز شماره اتاق خود را با صدای بلند در میز پذیرش نمی‌گوید (شماره هفت). وی گفت: اگر متوجه شوید، کارمند میز پذیرش شماره اتاق شما را روی یک کاغذ می‌نویسد. دور آن شماره را حلقه می‌کشند و شما را به سمت آسانسور راهنمایی می‌کنند، آنها شماره اتاق شما را با صدای بلند نمی‌گویند. آنها این کار را نمی‌کنند، شما هم این کار را نکنید.

اعترافات نظافتچی

ویدیوهای اونجلین بیش از یک میلیون بار دیده شده و بسیاری از کارکنان هتل با او موافق هستند.

فردی نوشت: به عنوان یک نظافتچی که در بسیاری از هتل‌های سطح بالا کار کردم. روتختی‌ها هرگز شسته نمی‌شوند، مگر اینکه لکه‌ای واضح روی آنها وجود داشته باشد.

دیگری نوشت: من در هتلی کار می‌کردم. یکی از اولین کارهایم این بود که هرگز از دستگاه قهوه‌ساز استفاده یا از فنجان‌هایی که در اتاق وجود داشت، استفاده نمی‌کردم.

دیگری هم فاش کرد: من حتی از سطل برای یخ استفاده نمی‌کنم. مردم داخل آن بالا می‌آورند.

دیگری افزود: راستش را بخواهید من پای متورم خود را در سطل یخ در هتلی در هاوایی بدون کیسه پلاستیکی فرو کردم، پس خوب در این باره فکر کنید.

دیگری هم گفت: من مدام به مردم می‌گویم، هرچقدر هم که هتل درجه یک باشد، با پای برهنه روی کف اتاق هتل راه نروند.

درحالی‌که دیگری گفت: من یک نظافتچی هستم و می‌دانم اتاق‌ها چه وضعیتی دارند؛ بنابراین وقتی در هتل می‌مانم، وسایل و ملافه‌هایم را با خودم می‌آورم.

 

منبع: ۷ نیوز


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر
ارسال دیدگاه