وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 10 May 2024
» اجتماعی » هرج و مرج در فرودگاه؛ تاخیر و لغو گسترده پروازها در سیدنی، ملبورن و بریزبین 

تاریخ انتشار : 1402/04/10 - 12:19

هرج و مرج در فرودگاه؛ تاخیر و لغو گسترده پروازها در سیدنی، ملبورن و بریزبین 

صدای استرالیا– پروازها در فرودگاه‌های سیدنی، ملبورن و بریزبین با تاخیر و لغو گسترده‌ مواجه شده‌اند و حتی به برخی […]

هرج و مرج در فرودگاه؛ تاخیر و لغو گسترده پروازها در سیدنی، ملبورن و بریزبین 

صدای استرالیا– پروازها در فرودگاه‌های سیدنی، ملبورن و بریزبین با تاخیر و لغو گسترده‌ مواجه شده‌اند و حتی به برخی از مسافران گفته شده که تا روز سه‌شنبه قادر به پرواز نخواهند بود.

فرودگاه سیدنی اعلام کرد که بسیاری از تاخیرها و لغو پروازها پیشگیرانه و به دلیل وزش بادهای شدیدی بوده که ممکن است منجر به بسته شدن باند فرودگاه شود.

این بی‌نظمی و لغو پروازها در حالی رخ داده که دانش‌آموزان در سه ایالت نیوساوت‌ولز، ویکتوریا و کوئینزلند دوران تعطیلات مدرسه را سپری می‌کنند.

بررسی‌ها حاکی است که بیشترین میزان لغو پروازها برای مسافران شرکت ویرجین رخ داده است.

سخنگوی این شرکت هواپیمایی اعلام کرد: در دو روز گذشته چند مورد کمبود نیروی کنترل ترافیک هوایی در سراسر شبکه رخ داد و همچنین محدود شدن فرودگاه سیدنی به یک باند پرواز در روز گذشته، باعث جابه‌جایی خدمه و مشکلات عملیاتی شده است که بر پروازها در سیدنی، ملبورن و بریزبین تاثیر می‌گذارد.

وی ضمن عذرخواهی از مسافرانی که تحت تاثیر تاخیر یا لغو پرواز قرار گرفته‌اند، گفت که  به دلیل مشکلات پیش‌آمده، پیش‌بینی می‌شود که اختلالات در روزهای آینده ادامه یابد.

وی افزود: سعی می‌کنیم در این زمینه به مسافران اطلاع‌رسانی کنیم. همچنین همه مسافرانی که تحت تاثیر لغو پروازها  قرار گرفته‌اند، به پروازهای بعدی منتقل خواهند شد.

بر اساس این گزارش، شرکت کانتاس نیز به دلیل اختلال عملیات در روز گذشته و محدودیت در ساعات کاری خدمه، مواردی از تاخیر در پرواز را پیش‌بینی می‌کند.

این در حالی است که بسیاری از مسافران که پروازهای غیرمستقیم خود را برای سفرهای خارجی برنامه‌ریزی کرده بودند، نگران این هستند که به پرواز یا سفر دریایی بعدی خود نرسند.

منبع: ۹ نیوز


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر
ارسال دیدگاه