وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 28 April 2024
» اخبار » اداره مالیات: در تسلیم اظهارنامه عجله نکنید

تاریخ انتشار : 1402/04/10 - 5:25

اداره مالیات: در تسلیم اظهارنامه عجله نکنید

صدای استرالیا– با نزدیک شدن به روز اول جولای و زمان تسلیم اظهارنامه، اداره مالیات استرالیا به مودیان توصیه کرده […]

اداره مالیات: در تسلیم اظهارنامه عجله نکنید

صدای استرالیا– با نزدیک شدن به روز اول جولای و زمان تسلیم اظهارنامه، اداره مالیات استرالیا به مودیان توصیه کرده که در ارایه اظهارنامه مالیات بر درآمد سالانه خود عجله نکنند.

این اداره اعلام کرد که استرالیایی‌ها باید تا زمانی که اظهارنامه آنها در حساب کاربری آنلاین‌شان علامت Tax ready بخورد و اطلاعات تکمیلی آنها دریافت شود، منتظر بمانند.

بنا به اعلام اداره مالیات، کسانی که در ارسال اظهارنامه عجله کنند، در صورت ناقص بودن اظهارنامه ممکن است با درخواست تکمیل اطلاعات و تاخیر مواجه شوند.

تیم لوه، دستیار رییس اداره مالیات گفت: اظهارنامه‌هایی که در اوایل جولای ارایه می‌شود، در مقایسه با مواردی که دیرتر تسلیم می‌شوند، به احتمال زیاد با تغییراتی مواجه خواهند بود.

وی افزود: امکان تسلیم اظهارنامه از اول جولای فراهم است؛ اما در این صورت ممکن است اطلاعات مهمی را از دست بدهید. درصورتی که همه اطلاعات لازم را درج نکنید، ممکن است فرایند اظهارنامه شما طولانی شود.

منتظر چه اطلاعاتی باشیم 

از اواخر جولای، صرف‌نظر از اینکه از مشاور مالیاتی استفاده کنید یا خودتان اقدام به تسلیم اظهارنامه کرده باشید، بیشتر اطلاعات کارفرمایان، بانک‌ها، سازمان‌های دولتی و صندوق‌های بهداشتی به‌طور خودکار در اظهارنامه مالیاتی بارگذاری می‌شود.

لوه گفت: به محض اینکه اطلاعات مورد نظر آماده شود، کافی است این اطلاعات را بررسی و موارد جا افتاده را درج کنید.

وی افزود: ما درک می‌کنیم که ممکن است مردم گاهی اشتباه کنند. در صورت بروز اشتباه، مالیات دهندگان می‌توانند از طریق فرایند اصلاح آنلاین اداره مالیات، اشتباهات یا حذفیات اظهارنامه خود را اصلاح کنند. این کار از طریق myGov یا به کمک یک مشاور مالیاتی مجاز ممکن است.

بر اساس پیش‌بینی اداره مالیات، تعداد کسانی که امسال مشمول جبران مالیاتی می‌شوند کمتر خواهد بود یا اینکه میزان جبران کاهش خواهد یافت. بنابراین بدهی‌های مالیاتی سنگین‌تری وجود خواهد داشت.

لوه در این رابطه گفت: اگر امسال با بدهی غیرمنتظره‌ای مواجه شدید یا اینکه در پرداخت مشکل داشتید، می‌توانید  برنامه پرداخت اقساط مالیات خود را در وب‌سایت اداره مالیات تنظیم کنید. اگر هم  در این زمینه به کمک بیشتری نیاز دارید، با ما تماس بگیرید یا با مشاور مالیاتی صحبت کنیم تا بتوانیم راه حلی برای این مشکل پیدا کنیم.

منبع: یاهو


برچسب ها : , , , ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , اقتصادی
ارسال دیدگاه