وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 19 April 2024
» اخبار » مشاور مالیاتی قلابی نقره‌داغ شد

تاریخ انتشار : 1399/10/08 - 2:02

مشاور مالیاتی قلابی نقره‌داغ شد

صدای استرالیا - دادگاه فدرال یک مشاور مالیاتی بدون مجوز را به پرداخت 640 هزار دلار جریمه و تحمل 7.5 ماه زندان محکوم کرد.


صدای استرالیا – دادگاه فدرال یک مشاور مالیاتی بدون مجوز را به پرداخت ۶۴۰ هزار دلار جریمه و تحمل ۷٫۵ ماه زندان محکوم کرد.

کنت اسکات هکر، اهل بریزبین، پس از دریافت حکم ۷٫۵ ماه زندان، حالا باید کریسمس را در حبس بگذراند.

هکر و شرکت‌های مربوط به او، به جرم چندین مورد نقض قانون خدمات مشاوره مالیات، به پرداخت ۶۴۰ هزار دلار جریمه نیز محکوم شده‌اند.

هیات مشاغل مالیاتی (TPB) با استقبال از این حکم، نگرانی خود را از تداوم تخلفات آقای هکر، در طول تحقیقات طولانی مدت انجام شده، اعلام کرد.

دادگاه بنا به درخواست TPB، هکر و شرکت‌های One Stop Global Staffing و Naleview را به طور دائمی از ارایه خدمات مالیاتی بدون مجوز منع کرده است.

اداره مالیات، نخستین بار در نوامبر ۲۰۱۸ با حمله با دفاتر شرکت One Stop Global Staffing، به شواهدی دست یافت که نشان می‌داد هکر، هزاران فرم اظهارنامه مالیاتی را برای مشتریانش تکمیل کرده، در حالی که مجوز نداشته است. در پی کشف این شواهد، هیات مشاغل مالیاتی در فوریه ۲۰۱۹ شکایتی را علیه هکر و دو شرکت او در دادگاه مطرح کرد.

در آن زمان، هکر اعلام کرد که ارایه خدمات مالیاتی در قبال دریافت هزینه، متوقف می‌کند. اما ATO به شواهدی دست یافته که او به اقدامات غیرقانونی خود ادامه داده است.

TPB اعلام کرد که باز هم مشاوران مالیاتی غیر قانونی را تعقیب می‌کند تا از رعایت استانداردهای حرفه‌ای و اخلاقی در مشاغل مالیاتی مطمئن شود.

منبع: فایننشال استاندارد


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , اقتصادی
ارسال دیدگاه