وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 29 March 2024
» اخبار » مسابقه دوستانه تیم‌های ملی فوتبال برزیل و آرژانتین در ملبورن لغو شد

تاریخ انتشار : 1401/02/23 - 4:33

مسابقه دوستانه تیم‌های ملی فوتبال برزیل و آرژانتین در ملبورن لغو شد

صدای استرالیا– مسابقه دوستانه‌ای که قرار بود ماه آینده در ملبورن بین تیم‌های فوتبال برزیل و آرژانتین برگزار شود، لغو […]

مسابقه دوستانه تیم‌های ملی فوتبال برزیل و آرژانتین در ملبورن لغو شد

صدای استرالیا– مسابقه دوستانه‌ای که قرار بود ماه آینده در ملبورن بین تیم‌های فوتبال برزیل و آرژانتین برگزار شود، لغو شد.

این مسابقه برای روز ۱۱ ژوئن در استادیوم MCG و به عنوان بخشی از روند آماده‌سازی تیم ملی فوتبال برزیل برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ تدارک دیده شده بود. اما برگزار کنندگان مسابقه و فدراسیون فوتبال برزیل اعلام کرده‌اند که به دلیل عدم تمایل تیم آرژانتین به سفر، این مسابقه برگزار نخواهد شد.

آخرین بار ۵ سال قبل دو غول آمریکای جنوبی فوتبال، مسابقه موسوم به «سوپر کلاسیکو» را در MCG برگزار کردند. این مسابقه با حضور ۹۵ هزار نفر تماشاگر برگزار کرده بودند.

مارتین پکولا، وزیر ورزش ویکتوریا گفت که از این تصمیم، آن هم پس از فروخته شدن ۶۰ هزار بلیت، بسیار ناراحت است.

وی افزود: فکر می‌کنم که آنها یک توضیح به علاقه‌مندان فوتبال در استرالیا بدهکارند.

البته فدراسیون فوتبال برزیل با اعلام این خبر در روز چهارشنبه، مسوولیت لغو بازی را متوجه فدراسیون فوتبال آرژانتین دانست. فدراسیون فوتبال آرژانتین نیز تا کنون توضیحی در این باره نداده است.

لغو این بازی دوستانه پس از آن صورت گرفته که فیفا، روز دوشنبه حکم داد که دو کشور باید مسابقه نیمه‌کاره انتخابی جام جهانی خود را انجام دهند. این مسابقه در ماه سپتامبر گذشته و لحظاتی پس از سوت آغاز بازی متوقف شد؛ زیرا مقامات برزیلی مدعی بودند که بازیکنان تیم فوتیال آرژانتین، پروتکل‌های کووید-۱۹ را رعایت نکرده‌اند.

برگزارکنندگان این مسابقه دوستانه اعلام کرده‌اند که با مشارکت همه ذی‌نفعان، در حال بررسی امکان برگزار بازی هستند.

همچنین افرادی که بلیت خریداری کرده‌اند، می‌توانند پول خود را پس بگیرند. اطلاعات تکمیلی درباره روش دریافت هزینه بلیت به زودی اعلام خواهد شد.

 

 

منبع: ای بی سی


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , ورزشی
ارسال دیدگاه