وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Wednesday 1 May 2024
» اجتماعی » مسئول ارشد پزشکی استرالیا: کووید در نیوساوت‌ولز به اوج خود رسیده است

تاریخ انتشار : 1400/10/24 - 5:05

مسئول ارشد پزشکی استرالیا: کووید در نیوساوت‌ولز به اوج خود رسیده است

صدای استرالیا- در پی ثبت رکوردهای جدید از ابتلای روزانه به کرونا پس از درج نتایج تست آنتی‌ژن در آمارهای رسمی، مسئول ارشد پزشکی استرالیا اظهار داشت کووید-19 در نیوساوت‌ولز احتمالا به نقطه اوج خود رسیده است.


صدای استرالیا- در پی ثبت رکوردهای جدید از ابتلای روزانه به کرونا پس از درج نتایج تست آنتی‌ژن در آمارهای رسمی، مسئول ارشد پزشکی استرالیا اظهار داشت کووید-۱۹ در نیوساوت‌ولز احتمالا به نقطه اوج خود رسیده است.

پروفسور پل کلی، افسر ارشد پزشکی استرالیا، دیروز گفت که موارد ابتلا به کرونا در نیوساوت‌ولز، اگر به بالاترین حد نرسیده باشد، بسیار به این نقطه نزدیک است.

وی افزود: سایر ایالات کمی از نیوساوت‌ولز عقب‌تر هستند؛ اما به اعتقاد من تا پایان ژانویه یا اوایل فوریه، شاهد تغییر در این وضعیت خواهیم بود.

کلی گفت: سایر مناطق جهان نیز پیش از رسیدن به نقطه اوج بیماری، شاهد جهش موارد ابتلا به سویه اومیکرون بوده‌اند و پس از آن، در یک بازه زمانی کوتاه، بیماری فروکش کرده است.

نیوساوت‌ولز در روز پنج‌شنبه تعداد ۹۱ هزار و ۹۲۸ مورد ابتلا و ۲۲ مورد مرگ ناشی از کرونا گزارش کرد. البته از میان موارد ابتلای ثبت شده، ۶۱ هزار و ۳۸۷ مورد مربوط به نتایج مثبت تست‌های آنتی‌ژن بوده که از اول ژانویه به این سو ثبت شده و امکان گزارش آنها از روز چهارشنبه و با راه‌اندازی سیستم گزارش‌دهی در اپلیکیشن و وب‌سایت خدمات استرالیا فراهم شده است.

منبع: ۷ نیوز


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه