وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 26 April 2024
» اسلایدر » مزایای مالیاتی جدید برای خانه اولی‌ها در نیوساوت‌ولز

تاریخ انتشار : 1399/05/07 - 6:53

مزایای مالیاتی جدید برای خانه اولی‌ها در نیوساوت‌ولز

صداي استراليا- براساس طرح جديد دولت نيو‌ساوت‌ولز اولين خانه اولي‌ها كه قصد دارند براي اولين بار ملكي تا سقف قيمت يك ميليون دلار خريداري كنند، از تخفيف‌ها و معافيت‌های مالياتی ويژه‌ای برخوردار خواهند بود.

مزايای مالياتی جديد برای خانه اولی‌ها در نيوساوت‌ولز

صدای استرالیا– براساس این طرح جدید خانه اولی‌هایی که ملکی تا سقف قیمت یک میلیون دلار خریداری کنند، در پرداخت هزاران دلار هزینه Stamp Duty  صرفه جویی می کنند.

براساس تغییراتی که دومینیک پروتت رئیس خزانه داری نیوساوت‌ولز روز گذشته ، ۲۷ جولای ۲۰۲۰ اعلام کرد، افرادی که از اول آگوست سال جاری املاکی تا قیمت ۸۰۰ هزار دلار خریداری می‌کنند از پرداخت هزینه Stamp Duty معاف و افرادی که املاکی تا قیمت یک میلیون دلار خریداری می‌کنند، در زمان پرداخت Stamp Duty تخفیف ویژه‌ای دریافت خواهند کرد. آستانه معافیت قبلی قیمت مسکن، ۶۵۰ هزار دلار بوده است.

این تغییرات بخشی از طرح واکنش به تاثیرات کووید-۱۹ دولت است که می‌تواند هزینه خرید خانه اولی‌هایی که ملکی به ارزش ۸۰۰ هزار دلار خریده‌اند را از محل Stamp Duty تا ۳۱ هزار و ۳۳۵ دلار کاهش دهد. دولت نیوساوت‌ولز پیش‌بینی کرده‌ است ۶۰۰۰ خریدار ملک می‌توانند از این طرح استفاده کنند.

این طرح همچنین به خانه‌اولی‌هایی که قصد خرید خانه‌هایی تا سقف قیمت ۶۰۰ هزار دلار دارند، کمک هزینه‌ای ۱۰ هزار دلاری اعطا می‌کند. افرادی که قصد خرید زمین و ساخت اولین خانه خود با مجموع قیمت ۷۵۰ هزار دلار دارند نیز مشمول طرح دریافت کمک‌هزینه ۱۰ هزار دلاری خواهند بود.

این به آن معنی است که حداکثر سودی که یک خانه اولی می‌تواند از آن بهره ببرد- در صورت خرید خانه جدید و دریافت کمک هزینه خرید ملک-  برابر ۳۲ هزار و ۳۳۵ دلار خواهد بود. همچنین براساس این طرح، آستانه Stamp Duty برای ملک‌های خالی از ۳۵۰ هزار دلار به ۴۰۰ هزار دلار افزایش یافته و سقف آن ۵۰۰ هزار دلار خواهد بود.

منبع: ۹news


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اسلایدر , اقتصادی
ارسال دیدگاه