وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 27 April 2024
» اجتماعی » فرار از زندان در کوئینزلند؛ هشدار پلیس پس از فرار سه زندانی

تاریخ انتشار : 1402/02/25 - 7:00

فرار از زندان در کوئینزلند؛ هشدار پلیس پس از فرار سه زندانی

صدای استرالیا -  پس از فرار سه زندانی از زندانی در کوئینزلند، پلیس این ایالت هشداری جدی صادر کرد.


صدای استرالیا –  پس از فرار سه زندانی از زندانی در کوئینزلند، پلیس این ایالت هشداری جدی صادر کرد.

این سه زندانی با نام‌های دانیل ایان بدکاک، اوسیا پیلتون و آنتونیو دیوید من روز یکشنبه از مرکز اصلاح و تربیت پالن کریک، در حدود ۱۰۰ کیلومتری جنوب غرب بریزبن در نزدیکی مرز نیوساوت ولز فرار کردند.

مقامات تصاویر هر سه مرد را منتشر کرده‌ و به مردم هشدار دادند که به زندانیان نزدیک نشوند و در صورت مشاهده بلافاصله با پلیس تماس بگیرند.

پلیس تصریح کرده است که شواهد نشان می‌دهد هر سه زندانی با هم فرار کرده‌اند.

پلیس مشخصات سه زندانی فراری را به این شرح اعلام کرده است:

دنیل بدکاک: حدودا ۱۷۵ سانتی متر قد، موهای قهوه‌ای، چشمان آبی با اندام متوسط حدود ۶۵ کیلوگرم. او همچنین تعدادی خالکوبی دارد، از جمله یک الماس در سمت چپ صورتش و کلمه “Oerta” در بالای چشم راستش. او همچنین تعدادی خالکوبی روی بازوها و پای چپ خود دارد. دنیل به دلیل فروش، داشتن و/یا استفاده از سلاح/مواد منفجره ممنوعه محومیت یک سال زندان خود را سپری می‌کرد.

اوسیا پیلتون: بدنی متوسط و قد ۱۷۶ سانتی متر و حدود ۶۵ کیلوگرم وزن. او چهره ای روشن، موهای قهوه‌ای و چشمان قهوه‌ای دارد. او همچنین یک خالکوبی “مادر” بالای مچ دست چپ خود و یک الماس آبی روی پای چپ خود دارد. پیلتون به دلیل ورود عمدی، بدون خشونت و تهدید به یک خانه در حال گذراندن یک سال و نه ماه حبس بود.

آنتونیو دیوید من: ۱۷۰ سانتی متر قد و حدود ۷۳ کیلوگرم وزن دارد. او همچنین گوش چپ سوراخ شده و تعدادی خالکوبی از جمله خالکوبی کامل ساق پای راست، نامی در ساعد داخلی و طرح های دیگر روی دست چپ دارد. او به دلیل استفاده غیرقانونی از وسیله نقلیه موتوری به سه سال زندان محکوم شده است.

منبع: نیوز


برچسب ها : ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر
ارسال دیدگاه