وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 27 April 2024
» اجتماعی » جایزه یک میلیون دلاری برای حل معمای پسری که نیم قرن پیش گم شد

تاریخ انتشار : 1402/02/25 - 6:09

جایزه یک میلیون دلاری برای حل معمای پسری که نیم قرن پیش گم شد

صدای استرالیا - داریل فلوید ۴۷ سال است که به دنبال پیدا کردن سرنخی از تری، برادر بزرگترش است.


صدای استرالیا – داریل فلوید ۴۷ سال است که به دنبال پیدا کردن سرنخی از تری، برادر بزرگترش است. تری فقط ۱۲ سال داشت که پس از خروج از محل زندگی یکی از دوستانش در شهر آووکا در فاصله دو ساعتی از ملبورن، ناپدید شد.

حالا هجده ماه پس از دریافت یک تماس تلفنی که داریل معتقد است می‌تواند تکه‌ای از پازل ناپدید شدن برادرش باشد، او دوباره حفاری زیرزمینی را برای پیدا کردن تری که در ژوئن سال ۱۹۷۵ ناپدید شد، شروع کرده است.

داریل و گروهش در حال حفاری در یک شفت معدن به عمق ۵۰ متر هستند و می‌گوید که بسیار مطمئن است که اینجا آخرین مکان استراحت برادرش است.

داریل پس از صرف صدها هزار دلار از پول خود برای یافتن مکان برادرش، اخیرا یک کمک مالی ۳۵ هزار دلاری از دولت ویکتوریا دریافت کرد تا حفاری در این شفت معدن را که آخرین بار تری در آنجا دیده شده بود، به پایان برساند.

داریل گفت: وقتی در سال ۲۰۱۶ یک زنجیر نقره‌ای مشابه با گردنبندی که تری داشت پیدا شد، آنها یک قدم به پاسخ نزدیک شدند.

سپس آنها یک کفش چرمی را پیدا کردند که تصور می‌شود سایز شش کودک باشد و اکنون در یک آزمایشگاه خصوصی پزشکی قانونی در سیدنی در حال آزمایش است.

داریل گفت: متاسفانه ما در اینجا چیزهای زیادی پیدا کرده‌ایم که با پوششی که تری در آن زمان داشت، مطابقت دارد.

داریل گفت که او و همکارانش همچنین غربال خاک و بقایای حیوانات یک کشتارگاه را که تا دهه ۱۹۸۰ به این شفت ریخته می‌شد آغاز کرده‌اند، به این امید که چیزهایی مانند دندان انسان را در آنجا پیدا کنند.

زمانی که تری حدود پنج دهه پیش در روز روشن ناپدید شد، شاهدان متعددی گفتند که او را در کنار یک ماشین رنگ روشن دیده‌اند.

در آن زمان، ریموند جونز پدوفیل متهم به تعرض به یک پسر جوان به قید وثیقه آزاد شده بود. او صاحب یک ون حنایی رنگ بود و به اعتراف خودش در همان زمان در همان جاده بود. در تحقیقات مربوط به ناپدید شدن تری، جونز توسط پلیس به عنوان مظنون معرفی شد اما پلیس در نهایت به دلیل فقدان شواهد قطعی نتوانست وی را در این پرونده محکوم کند.

حالا نیز جایزه‌ای یک میلیون دلاری برای حل معمای ناپدید شدن تری تعیین شده است.

منبع:۹ نیوز


برچسب ها : ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه