وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 25 April 2024
» اجتماعی » صفر مورد ابتلا به کرونا در سیدنی و ملبورن

تاریخ انتشار : 1399/10/30 - 4:42

صفر مورد ابتلا به کرونا در سیدنی و ملبورن

صدای استرالیا– ویکتوریا سیزدهمین روز پیاپی را بدون موردی از ابتلای درون اجتماعی به ویروس کرونا سپری کرد؛ هرچند که […]

صفر مورد ابتلا به کرونا در سیدنی و ملبورن

صدای استرالیا– ویکتوریا سیزدهمین روز پیاپی را بدون موردی از ابتلای درون اجتماعی به ویروس کرونا سپری کرد؛ هرچند که ۴ فرد مبتلای جدید در قرنطینه هتلی شناسایی شده‌اند.

دنیل اندروز، نخست وزیر ویکتوریا، دقایقی قبل اعلام کرد که ۷ نفر از ۸ مورد ابتلا در قرنطینه هتلی که در دو روز گذشته شناسایی شده‌اند، به مسابقات تنیس اوپن استرالیا مرتبط بوده‌اند.

در همین حال، نیوساوت ولز نیز شبانه‌روز گذشته را بدون هیچ موردی از انتقال درون اجتماعی و با ۲ مورد ابتلا در قرنطینه هتلی سپردی کرده است. در روز ماقبل نیز ۸ فرد مبتلا در قرنطینه هتلی شناسایی شده بود که بنا به گفته معاون افسر ارشد بهداشتی نیوساوت ولز، تست ژنومی انجام شده، ۷ نفر از مبتلایان را مرتبط با خوشه برالا نشان داده بود.

در ۲۴ ساعت گذشته در این ایالت بیش از ۱۰۶۰۰ تست انجام شده و گلادیس برجیکلیان، نخست وزیر نیوساوت ولز گفته که این تعداد هنوز به اندازه‌ای نیست که دلخواه ما باشد. وزارت بهداشت نیوساوت ولز نیز پیش‌تر از مردم درخواست کرده بود که حتی در صورت داشتن علایم خفیف، حتما تست بدهند.

از سوی دیگر برجیکلیان گفته است که پس از آغازبرنامه واکسیناسیون، کسانی که واکسن کرونا نزنند، ممکن است از ورود به برخی از اماکن عمومی یا دسترسی مستقیم به خدمات در سطح این ایالت منع شوند.

بر اساس این گزارش، پس از اینکه دولت ویکتوریا، مقررات سخت مرزی را برای بخش‌هایی از سیدنی و حومه لغو کرد؛ نخستین پرواز از سیدنی به ملبورن صبح دیروز در مبلورن به زمین نشست.

همچنین وضعیت ۲۵ منطقه در سیدنی، از جمله سواحل شمالی، در ساعت ۶ عصر دیروز از قرمز به نارنجی تغییر کرد. وضعیت بلومانتینز و ولونگونگ نیز از قرمز به نارنجی تبدیل شده است. سایر نواحی نیوساوت ولز نیز که پیش‌تر در وضعیت نارنجی بودند، اکنون به سبز تغییر وضعیت داده‌اند و ساکنان می‌توانند بدون محدودیت به ویکتوریا سفر کنند.

منبع: ۹ نیوز

 


برچسب ها : ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر
ارسال دیدگاه