وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 29 March 2024
» اجتماعی » سفر تفریحی یک روزه از استرالیا به قطب جنوب

تاریخ انتشار : 1399/11/06 - 5:56

سفر تفریحی یک روزه از استرالیا به قطب جنوب

صدای استرالیا- درست است که مرزهای استرالیا فعلا برای انجام سفرهای بین‌المللی بسته است؛ اما همچنان راهی برای انجام یک سفر هیجان انگیز یک روزه وجود دارد.


صدای استرالیا- درست است که مرزهای استرالیا فعلا برای انجام سفرهای بین‌المللی بسته است؛ اما همچنان راهی برای انجام یک سفر هیجان انگیز یک روزه وجود دارد.

اهالی استرالیا می‌توانند یک صندلی در هواپیمای چارتر برای سفری تفریحی و بازدید از جنوبگان رزرو کنند. اما چطور؟

پرواز به جنوبگان در استرالیا پرواز داخلی مجسوب می‌شود؛ بنابراین حتی نیازی به همراه داشتن پاسپورت هم ندارید.

در این سفر ۱۲٫۵ ساعته از فراز جنوبگان گذر خواهید کرد و مسیر پرواز به دقت طراحی شده تا کسانی که در هر دو طرف راهروی هواپیما نشسته‌اند، بتوانند تمامی مناظر جذاب را، شامل کوه‌های یخ، یخچال‌های طبیعی و خط ساحلی منطقه پیمان جنوبگان به چشم ببینند و تجربه کنند. در حین پرواز نیز، اطلاعاتی درباره جنوبگان به نقل از کاشفان و محققان پخش می‌شود تا بازدیدکنندگان، اطلاعات تاریخی بیشتری را درباره این قاره اسرارآمیز به دست بیاورند.

این پروازها برای طول تابستان از شهرهای مختلف استرالیا برنامه‌ریزی شده است و خریداران بلیت این هواپیما، پذیرایی رایگان نیز خواهند شد. البته اگر علاقه‌مند به این تجربه هستید، باید سریع‌تر اقدام کنید.

پرواز از سیدنی برای ۲۱ فوریه برنامه‌ریزی شده که البته تقریبا همه بلیت‌ها فروخته شده است. سفرهای بعدی از سیدنی، شب سال نوی آینده، یعنی ۳۱ دسامبر ۲۰۲۱ و بعدی، ۱۳ فوریه ۲۰۲۲ خواهد بود.

ملبورنی‌ها می‌توانند بلیت ۳۱ ژانویه را بخرند که البته این هم به سرعت در حال فروش رفتن است. اگر به این پرواز نرسیدید، می‌توانید برای ۵ دسامبر ۲۰۲۱ یا ۶ فوریه ۲۰۲۲ اقدام کنید.

اما اولین پرواز از بریزبین که روز ۷ فوریه بوده کاملا فروش رفته و پرواز بعدی برای ۲۸ نوامبر برنامه‌ریزی شده است.

البته حتما می‌دانید که چنین سفرهایی، معمولا  ارزان نیست. ارزان‌ترین صندلی در کلاس اکونومی این پرواز ۱۱۹۹ دلار است که البته کنار پنجره نیست. بلیت کلاس اکونومی استاندارد ۲۱۹۹ دلار، کلاس اکونومی برتر (Superior) 3199 دلار و کلاس اکونومی پرمیوم ۳۹۹۹ دلار است.

اگر کلاس اکونومی راضی‌تان نمی‌کند، می‌توانید بلیت کلاس بیزینس دولوکس بخرید که در تمام طول سفر به پنجره دسترسی دارد و قیمت آن هم ۷۹۹۹ دلار به ازای هر نفر است.

برای رزرو این پرواز می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

https://www.antarcticaflights.com.au/

 


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه