وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 26 April 2024
» اجتماعی » کشف ویروس کرونا در سه تصفیه خانه فاضلاب سیدنی

تاریخ انتشار : 1399/11/06 - 3:30

کشف ویروس کرونا در سه تصفیه خانه فاضلاب سیدنی

صدای استرالیا– با کشف ویروس کرونا در سه تصفیه خانه فاضلاب، بیش از یک میلیون نفر از اهالی سیدنی در […]

کشف ویروس کرونا در سه تصفیه خانه فاضلاب سیدنی

صدای استرالیا– با کشف ویروس کرونا در سه تصفیه خانه فاضلاب، بیش از یک میلیون نفر از اهالی سیدنی در حالت آماده‌باش و هشدار قرار گرفته‌اند.

دیروز نیوساوت ولز هفتمین روز پی‌درپی بدون موردهای محلی جدید از ابتلا به ویروس کرونا را پشت سرگذاشت. البته سه نفر مبتلا در میان مسافران خارجی که در قرنطینه هتلی هستند، پیدا شده است. اما برنامه نظارت بر بهداشت فاضلاب نیوساوت ولز، قطعاتی از ویروس کرونا را در تاسیسات تصفیه فاضلاب وریوود و نورت هد و لیورپول یافته است.

دکتر کریستین سلوی از وزارت بهداشت نیوساوت ولز گفت: فاضلاب جمعیتی در حدود ۷۰ هزار نفر از سواحل شمالی وارد تصفیه‌خانه فاضلاب وریوود می‌شود.

همچنین فاضلاب جمعیتی در حدود ۱٫۳ میلیون نفر از منطقه بزرگ‌تری از سیدنی و شمال رودخانه پاراماتا، از غرب سیدنی تا منلی به تصفیه خانه نورت هد، هدایت می‌شود.

سلوی افزود: در حالی که کشف این ویروس‌ها می‌تواند ناشی از موارد ابتلای تایید شده در مناطق مذکور باشد، وزارت بهداشت نیوساوت ولز، از تمامی کسانی که در این مناطق زندگی یا کار می‌کنند، می‌خواهد که مراقب علایم ابتلای احتمالی خود باشند و تست بدهند و در صورت بروز علایم، خود را ایزوله کنند.

برنامه نظارت بر بهداشت فاضلاب قطعاتی از ویروس کرونا را در تصفیه خانه لیورپول هم یافته است. این تصفیه خانه در حدود ۱۸۰ هزار نفر از اهالی جنوب غربی سیدنی را پوشش می‌دهد.

منبع: ۷ نیوز


برچسب ها : ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر
ارسال دیدگاه