وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 2 May 2024
» اجتماعی » سرویس استریم اپل در استرالیا گران شد

تاریخ انتشار : 1402/08/12 - 3:30

سرویس استریم اپل در استرالیا گران شد

صدای استرالیا- با ساختار جدید قیمت‌گذاری که هفته گذشته بی‌ سر و صدا به اجرا گذاشته شد، اپل به تازه‌ترین سرویس استریم تبدیل شد که قیمت‌های خود را در استرالیا افزایش داده است.


صدای استرالیا- با ساختار جدید قیمت‌گذاری که هفته گذشته بی‌ سر و صدا به اجرا گذاشته شد، اپل به تازه‌ترین سرویس استریم تبدیل شد که قیمت‌های خود را در استرالیا افزایش داده است.

اپل با ساختار جدید قیمت گذاری که هفته گذشته بی سر و صدا معرفی شد، به جدیدترین سرویس استریم تبدیل شده است که قیمت های خود را در استرالیا افزایش داده است.

هم اکنون مشتریان موجود و جدید اپل برای سرویس TV+ اپل ماهانه ۱۲٫۹۹ دلار می‌پردازند. در حالی که قیمت قبلی این سرویس ماهانه ۹٫۹۹ دلار بود.

این دومین باری است که اپل قیمت سرویس اشتراک تلویزیون و فیلم خود را افزایش می‌دهد. پیش‌تر نیز بابت این سرویس‌ها ماهانه ۷.۹۹ دلار از مشترکان دریافت می‌کرد.

یکی از سخنگویان اپل با تایید افزایش قیمت اشتراک گفت که قیمت گذاری جدید برایApple Arcade،  Apple News+  و Apple One نیز در نظر گرفته شده است.

هزینه سرویسApple Arcade  از ۷٫۹۹ دلار به ۹٫۹۹ دلار در ماه افزایش یافته است و Apple News+ نیز که قبلا ۱۴٫۹۹ دلار بود، اکنون ماهانه ۱۹٫۹۹ دلار هزینه دارد.

سرویس Apple One نیز که اشتراک ترکیبی شامل Apple Music،Apple TV+  و Apple Arcadeبه علاوه فضای ذخیره‌سازی ابری iCloud است و در سه سطح فردی، خانوادگی و برتر ارایه می‌شود، با افزایش قیمت مواجه شده است.

بر این اساس،Apple One فردی از ۲۱٫۹۵ دلار در ماه به ۲۴٫۹۵ دلار، خانوادگی از ۲۸٫۹۵ دلار به ۳۱٫۹۵ دلار و برتر که شامل Apple News+ و Apple Fitness+ نیز می‌شود، از ۴۲٫۹۵ دلار به ۴۹٫۹۵ دلار در ماه افزایش یافته است.

سخنگوی اپل گفت که افزایش قیمت برای مشتریان جدید از ۲۶ اکتبر آغاز شده و مشترکان موجود نیز از ۳۰ روز بعد در تاریخ تمدید بعدی خود، شاهد این افزایش قیمت خواهند بود.

پیش از این سایر سرویس‌های استریم در استرالیا نیز قیمت‌های خود را افزایش داده بودند.

نتفلیکس در ۲۳ اکتبر طرح پایه ۱۰٫۹۹ دلاری خود را که ارزان‌ترین راه برای تماشای این سرویس بدون  تبلیغات بود، کنار گذاشت. آمازون پرایم نیز در ماه ژوئن اشتراک خود را از ۶٫۹۹ دلار به ۹٫۹۹ دلار افزایش داده بود.

هزینه اشتراک پارامونت پلاس در ماه آگوست از ۸٫۹۹ دلار به ۹٫۹۹ دلار افزایش یافت و Binge نیز در ماه اکتبر قیمت طرح استاندارد خود را از ۱۶ دلار به ۱۸ دلار و طرح پریمیوم را از ۱۸ دلار به ۲۲ دلار افزایش داد.

با این حال سایر سرویس‌های استریم به معرفی طرح‌های ارزان‌تر با نمایش تبلیغات می‌پردازند؛ اما اپل این رویه را دنبال نمی‌کند.

همچنین سرویس‌های آزمایشی رایگان نیز به سرعت در حال متوقف شدن هستند. Disney+، Kayo  و Binge آنها را حذف کرده‌اند و استن نیز در نظر دارد این کار را انجام دهد.

منبع: شبکه خبری نیوز


برچسب ها : ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه