وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 20 April 2024
» اجتماعی » رسوایی جنسی که منجر به آغاز موج دوم شیوع کرونا شد

تاریخ انتشار : 1399/04/13 - 13:49

رسوایی جنسی که منجر به آغاز موج دوم شیوع کرونا شد

صدای استرالیا- نیروهای امنیتی که به منظور نظارت بر مسافران قرنطینه شده در هتل‌ها استخدام شده بودند، با مسافران در قرنطینه رابطه جنسی داشته‌اند. این رسوایی در آستانه آغاز موج دوم کرونا در ویکتوریا افشا شده‌است.

رسوایی جنسی که منجر به آغاز موج دوم شیوع کرونا شد

صدای استرالیا– نیروهای امنیتی که به منظور نظارت بر مسافران قرنطینه شده در هتل‌ها استخدام شده بودند، با مسافران در قرنطینه رابطه جنسی داشته‌اند. این رسوایی در آستانه آغاز موج دوم کرونا در ویکتوریا افشا شده‌است.

دنیل اندروز در میان سخنان روز ۳۰ ژوئن خود درباره آغاز محدودیت تردد در مناطقی از ویکتوریا، به تخلف‌هایی که از کارمندان هتل‌های محل قرنطینه رخ داده اشاره کرد که به گفته او به شدت گرفتن شیوع کرونا کمک کرده است. به همین دلیل او درخواست نظارت دقیق قانونی بر عملکرد فرایند قرنطینه‌سازی در هتل‌ها را داد. ادعاهای مطرح درباره وجود رابطه جنسی میان کارکنان هتل و مهمانان محبوس از جمله بخشی از تحقیق و تفحص درخواستی اندروز خواهد بود.

این اتهامات در میان نیروهای پلیس و کارمندان دولتی و همچنین در میان فعالان حوزه هتلداری دهان به دهان می‌چرخد. دیگر اتهاماتی که نیازمند تحقیق و تجسس هستند، کلاهبرداری نیروهای امنیتی هتل‌ها برای گرفتن پول بیشتر از دولت و مالیات‌دهندگان است. به این شکل شرکت‌‎‌های امنیتی برای گرفتن پول بیشتر تعداد نگهبانان ارسالی برای هتل‌ها را بیشتر از تعداد واقعی اعلام می‌کنند. گفته می‌شود این شرکت‌ها علاوه بر بیشتر نشان دادن نیروهای فعال در هتل‌ها، از اسامی تقلبی در لیست‌های ارائه شده به دولت استفاده کرده‌اند.

یک منبع آگاه تاکید کرد اندروز از این اتهامات مطلع شده‌است. از ۲۹ مارس ۲۰۲۰ نزدیک به ۲۰ هزار مسافر برای دو هفته در هتل‌های استرالیا قرنطینه شده‌اند تا از شیوع کووید-۱۹ جلوگیری شود. مقامات اولین‌بار زمانی متوجه نقش کارمندان هتل در افزایش میزان شیوع شدند که با انجام آزمایش‌های ژنتیکی که نتایج آنها به دلیل جلوگیری از ایجاد حساسیت محرمانه باقی خواهند ماند، دریافتند میان سویه‌های مختلف ویروس در بدن بیماران مختلف، نشانگرهای مشترکی میان چند مبتلای مرتبط با هتل‌های استرالیا وجود دارد. مقامات معتقدند ویروس احتمالا در قرنطینه هتل به فرد منتقل شده و سپس در میان جامعه دوستان و اعضای خانواده نگهبان پخش شده است.

اینکه نگهبانان متخلف به صورت شیفتی در هتل‌های مختلف مشغول به کارند و همزمان برای کارهای شخصی در خارج از فضای هتل‌ها نیز فعالیت دارند، به نگرانی‌های مقامات افزوده است. از جمله تخلفات تایید شده میان کارمندان هتل شامل دست دادن، بغل کردن، استفاده اشتراکی از سیگار و فندک و استفاده مشترک از خودرو برای رفت و آمد به هتل‌ها است. اثبات رابطه جنسی میان نگهبانان و مسافران همچنان در دست تحقیق است.

سه شرکت امنیتی که مسئولیت تامین نگهبان هتل‌ها را برای دولت ویکتوریا دارند، شرکت‌های خصوصی هستند که دولت پس از نیاز به واکنش سریع به آغاز قرنطینه، به اجبار از آنها کمک خواست. این درحالی است که نیوساوت‌ولز از نیروهای پلیس و کوئینزلند از کارمندان حوزه سلامت و نیروهای ارتش و پلیس برای محافظت از هتل‌ها استفاده کرده‌اند.

ویکتوریا طی هفته‌های گذشته با روند افزایشی هشداردهنده ابتلا به کرونا مواجه شده است و مقامات ایالتی به منظور مهار موج دوم، مجبور به ازسرگیری قرنطینه در ۳۶ محله در منطقه پستی در این ایالت شده‌اند. روز دوم جولای ۷۳ مورد جدید ابتلا در این ایالت شناسایی شد که منبع آلودگی ۲۰ مورد از آنها ناشناخته است.

منبع: دیلی میل


برچسب ها : ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر
ارسال دیدگاه