وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 9 May 2024
» اجتماعی » دزدهای سوپرمارکتی مرغ بریان دوست دارند

تاریخ انتشار : 1402/06/09 - 14:20

دزدهای سوپرمارکتی مرغ بریان دوست دارند

صدای استرالیا– یک مامور امنیتی درباره محصولی صحبت کرد که بیش از همه از سوپرمارکت‌ها به سرقت می‌رود. اما شاید […]

دزدهای سوپرمارکتی مرغ بریان دوست دارند

صدای استرالیا– یک مامور امنیتی درباره محصولی صحبت کرد که بیش از همه از سوپرمارکت‌ها به سرقت می‌رود. اما شاید این محصول آن چیزی نباشد که شما فکرش را می‌کنید.

این مامور که نامش اعلام نشده، روز چهارشنبه در برنامه Kyle & Jackie O از مجریان برنامه پرسید که به نظرشان، چه محصولی بیش از همه از قفسه‌های یک سوپرمارکت زنجیره‌ای بزرگ در جولای ۲۰۲۳ سرقت شده است.

جکی «او» هندرسون حدس زد که این کالا احتمالا تامپون‌ بوده و کایل سندیلندز نیز گفت کالای مورد نظر به دلیل قیمت‌اش، باید تیغ اصلاح مردانه باشد.

اما خانم مامور مخفی افشا کرد که بر خلاف تصور مجریان برنامه، کالای مورد نظر «مرغ بریان» بوده است.

وی با بیان اینکه خود او دو نفر را هنگام سرقت این مواد غذایی دستگیر کرده است، افزود: نمی‌دانم شاید به دلیل مشکل افزایش قیمت‌ها باشد. این روزها همه چیز در حال گران شدن است.

وی همچنین گفت که دو نفری را که هنگام سرقت گیر انداخته، بسته مرغ بریان را داخل شلوار خود قایم کرده بودند.

یکی از سخنگویان وولورث ترجیح داد در مورد ادعاهای دزدی مرغ بریان اظهار نظر نکند، اما گفت: تقریباً همه مشتریان درستکارند و ما از این بابت سپاسگزاریم. همه خرده‌فروشی‌ها با مشکل سرقت مواجه‌اند و ما اقداماتی را برای مقابله با این موضوع در نظر گرفته‌ایم. این اقدامات شامل فناوری‌های نظارت خودکار نیز می‌شود.

سخنگوی کلز نیز با اعلام نظری مشابه در مورد درستکاری اکثر مشتریان، گفت که این شرکت طیف وسیعی از اقدامات امنیتی را برای کاهش سرقت از فروشگاه‌ها در نظر گرفته که شامل دوربین‌های مدار بسته، نظارت الکترونیکی بر کالاها (EAS)، فناوری اسکن کش‌رفتن و در برخی فروشگاه‌ها، فناوری دروازه‌های هوشمند جدید کار گذاشته می‌شود.

وی افزود: علاوه بر این، فناوری قفل چرخ دستی در سال‌های اخیر در تعدادی از فروشگاه‌های ما استفاده شده است.

منبع: news.com.au


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر
ارسال دیدگاه